HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

XIII.

2012.05.17. 16:46 Haggis

 Na megint unalmas leszek. Bár ittam kávét, de akkoris. Baszott meleg van a szobámban még mindig, meg lehet pusztulni, főleg mikor melóból feljövök egészen kimelegdve. Borzalom. És hinnétek, hogy a víz itt hideg, mert skót felföld, meg kutyafasza, de nem. Olyan pont szobahőmérsékletű, hogy nehogy véletlenül felfrissítsen. A meleg víz meg pisameleg, a kádat ha teleengeded csak meleggel, akkor pont jó beleülni, de 15 perc után takarodó kifelé, mert már hideg. Nagy barmok ezek víz szempontból legalábbis tuti…

Na de nem erről van szó most, hanem a SZERDA a téma. Kiíarom, mert többször én is elkeveredetem, hogy mit is írok éppen.

 

Szóval ma történelmi pillanat volt bizony. Reggeliztem! D keltett, tojás, valami kenyérszerá háromszögizével, meg valami kolbásszal, és érdekes baconnel. Megettem, és jól el is töltött. Nem is ettem túl sok szendót ebédre.

11 után elmentünk Petivel boltba, vettünk sok cidert, neteztünk kicsit a könyvtárban, majd haza.

Gondoltam nem viszek laptopot, é smajd elmegyek a Struanba gépezni. 3kor lementem, zárva, fasza, mehetek be a megint a városba. Több mint 1 órát gyalogoltam tegnap a viharos szélben…

A grapesben poolozott egy pár, marha jó zenei ízléssel. És nagyon jó, hogy itt a zenegép nem egy doboz mint nálunk, ami dobozhangon recsegi a zenéket. Be van hangszórózva az egész hely, nagyon komoly mélyhangzással. 4 palazamtévére kötve klippekkel, youtubecsatlakozással. Na szóval becsatlakozott egy részeg faszi is, aki bezuhant mellém egy lökés után. Magyarázott mindenről nekem. Vicces volt. Nincs kedvem írni…

Unalmas nap volt. Nem történt semmi igazából. De ehhez sajnos lassan hozzá kell szokni asszem.

 

Szevasztok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr524522543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadászi Sándor 2012.05.17. 19:04:51

Idehaza se jobb. Mai hír - csütörtöki -, hogy lesz ingatlan értéknövekedési adó is. Mert a nép kéri, az, basszad meg, naná.

siidzsekki_hollander 2012.05.17. 20:15:50

cső bármen! itthon is fasza szél van, örülök, hogy ott is jó szelek járnak. Békönt meg lassan már csak drakmájért lehet kapni. Lesz it t még görög tűz, úgyhogy örüjjél annak a hidegvíznek, bár azt még az sem oltja. Télleg kemény nap... szembeszél, internet, háromszögletű kenyér, békön, fürdés. Mi itthon dolgozunk. Ezt ne feledd! Majd a késóbbiekben csiszolok doktorian jó helyesírásomon, ennyit ígérek, meg azt, hogy reagálok a Milán gondolatébresztő nagyzöldalcsútifájára. Tedd te is.
Kérdés-- ott télleg ingyen van a viszki?
süti beállítások módosítása