HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

Uszás

2012.07.03. 17:47 Haggis

20 perc séta az uszoda, természetesen esett meg minden, félúton elállt, nem sütött ki a nap, de rohadt párás fülledtség csapott le a szigetre. Bemegyek, na ott meg ugye uszoda, szóval azt hittem megdöglök. Kicsit balfaszkodott az öreg néne a pultban, dehát külföldön vagyok, kedves vagyok. Egy teljes edzőcuccban odaállt egy nő egy vízzel. Mondom biztos csak a vizet veszi és megy vissza seggetfogyasztnai, ezért egy lédíz förszt felkiáltással gentlemankodtam. Na persze mivel a bankkártyaolvasóval gondok voltak, egy 15 perces küzdelem kerekedett. Szóval megérte kedvesnek lennem. Utána persze én sem tudtam venni bérletet, így 2,3 fontért úsztam. A medence sajnos tök meleg, szerintem olyan 26-28 fok között lehet. Ugye ez a gyerekekre van tervezve. Visszatérve megkérdeztem Garyt, hát ez is egy olyan fajin kis helt end széfti cucc, amit az okos szkáccsok kiagyaltak. Na a másik zseniális dolog azaz, hogy a medence legmélyebb pontja 1 méter, míg a minimum 0,5. Akkor most próbálj meg gyorsúszni, vagy hátúszni anélkül, hogy ne félnél attól, hogy a medence kissé reszelős alja le ne kapná a kezedről a bőrödet maradéktalanul. Sok sikert. Pillangózást pedig el sem lehet képzelni. Kész szerencse, hogy nem is tudok. Viszont itt legalább tényleg csak az fullad meg, aki nagyon akar. Pl volt egy terhes nő, aki majdnem megfeneklett a sekély végén. Amúgy nem aprózzák el a skótok, 3 úszómester figyeli a 25*8,5 ös medencét. Ja, és ez meg valami newage baromságnak tudható be, hogy nicnsennek sávok. Így kicsit cikcakkozva kell úszni. Ami az elején még vicces, de utána annyira már nem. Mert miért csak én vagyok az aki kerül? A hülye kölök meg annyapicsáájnak ott öli a másikat az "úszúmednece" közepin, mikor van nekik külön pancsoló is. Ami talán mélyebb mint az úszásra kijelölt hely. Majd megnézem. A díjazás igen baráti, mert 20 font egy hónapra. Ez csak uszoda. A kondit, ami akkor mint a fél nappalink otthon, +15 fontért csapják az uszoda mellé, szaunával együtt. Szóval lehet majd upgradeelek arra, ha nagyon nem tudom a havi kb 100 elköltésre szánt fontomat mire elverni. 

 

Na leúsztam 41 hosszt, tehát egy kilómétert, de a meleg víz komolyan szenvedést okoz, nem frissít. De többet fogok úszni, mert nem fárasztott el eléggé. Bár az oda meg haza út is edzés, mert erőltetett menetben tolom végig.

 

Ezt követően volt egy alkholárusításhoz szükséges licensz megszerzésére irányuló két órás gyorstalpaló oktatásom. mindent megtudtam a skót törvényekről, nagyon okosak... pl ha pubban melóznék, este 10 után nem adhatnák el zárt üveges sört. Ha kifizetik 10 előtt, és 10 után kérik csak el tőlem az oké, de nem foghatsz meg pénzt... Úgy adhatod oda, hogy kiynitod, majd visszateszed a kupakot rá. akkor az már nyitott. Hát mondom, emiatt nem lesznek alkoholisták a gyerekek. Amúgy ahogy hallgattam a sok hülyeséget, eszembe villant, hogy ha egy skót törványalkotó megállna budapest közepén, egy lagymatag szombat éjjel, kereszteket vetne minden irányba, és mikor elfogyna a szenteltvize, összehugyozott lábszárával kuporodna le a 4-6 megálló üvegfala mellé zokogni. Na mert ezek nem csinálhatnak olyan akciókat, pl hogy fizess X 
pénzt, és igyá amit bírsz. Nem adhatsz ua piából dupla mennyiséget kevesebbért. És nem lehetnek napi akcióid, csak 72 órásak. Nem adhatsz véletlenül se többet, se kevesebbet a töményből, mert megbasznak. Elég komoly büntetések vannak itt. Ezért sem akarok itt kocsmát nyitni. Nagyon betegek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr704626398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MalloryKnox 2012.07.04. 15:26:41

Örülök, hogy ez a nap is eljött, igaz, nem gondoltam, hogy ennyire viszontagságos lesz...
nem tudom, hogy ki volt az a hülye, aki arra nevelt, hogy légy előzékeny a nőkkel és öregekkel! :-)

MalloryKnox 2012.07.04. 15:29:02

Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!!
süti beállítások módosítása