HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

III.

2012.05.07. 12:57 Haggis

 Korán keltem, hogy elmenjek netezni a helyi kocsmába. Na hát vasárnap az csak 12:30kor nyit, ami azért gond, mert 13tól kaja, 14től meg meló. A bejáratnál összefutottam Kim-mel, aki az egyik skót pultos csaj. Kérdezte merre tartok, elmondta, ő mondta, hogy zárva, de a főtéren van ingyenes hotspot. Van is, csak nem tölt be semmit, illetve kér regisztrációt, csak épp regisztrációs gomb nincs…ha már kint voltam, körbejártam a belvárost, ami kb 20-30 boltot jelent, egy várat, és slusz. Kb másfél órát sétáűlgattam, egész megnyugtató a sirályvernyákolás… Viszont félelmetesen nagyot szarnak. Észnél kell lenni merre mész. A tengerpaqrt mellett mentem haza, csináltam pár fotót, elkég lehangoló, sötét van eléggé. Túlsétáltam a felhajtón, és lefotóztam a hotelt is szemből, megtévesztően pofás. Jól áll neki a távolság.

Mikor visszaértem, elkezdtem keresni Melinda füzetét, amit adott, és a bárban ahgytam. Na nincs meg. Remélem ő vette észre, és felvitte magához. Szar ügy lenne elhagyni első nap egy kölcsönkapott cuccot. Ja, és 31 éves. Azt hittem fiatalabb nálam, kb 20. Amúgy meg a skót szél nem viccel. Úgy kifújj a pofámat, hamar vége lesz annak a krémnek amit hoztam. Bár tuti az új brotválkozási módszer, és intenzitás is közrejátszik. De várom már a borotválkozásmentes januárt…. Furamód úgy érzem skóttá válok, és nem is. Lehet csak bemagyarázom, de mintha egyre szőrösebb lennék (skót vonás) viszont polárpulcsiban és nagykabátban mászkálok, míg a skótok pólóban. Nyár van, vagy mi a fene…

 

Na megvolt a mai első műszak. Voltam mindehol, már egyedül szolgálok ki, feltéve, hogy megértem mit is akarnak. Lassan tudok mindent, csak tényleg a hülye rövidítéseikkel, meg kiejtásükkel kiborítanak. Most még élverzem az újdonság varázsát, később azt fogom, hogy pengén megy minden. Remélem ez az állapot kitart majd egy évig, mert különben nehéz lesz.

Valami elképesztő, hogy milyen kapcsolati/érzelmi szálak fűzik egymáshoz az embereket. A managemant ált. házastársakból épül fel, a személyzet között meg mindenki jár mindenkivel. A pultosok közt 2 pár is van. Vicces, mert 6an vagyunk összesen.

Na szóval jó műszak volt, fel sem tűnt, hogy már vége.

Most kissé álmos lettem a szünetben, de remélem felpörgök.

 

Holnap megint megpróbálok netet csiholni, mert ugye ma nem sikerült.

 

Holnap gyakorlatilag szabadnapos vagyok, este 6:30 és 11:30 között leszek beosztva. Így a teendők hétfőre:

-3db inget venni

-1 pár szép fekete cipő

-bankszámlanyitáshoz időpontot kérni

-NI számhoz időpontot kérni

-blogotindítani

-gmailezni

-facebookozni (ez picsaság, de könnyebb ott kapcsolatot tartani mint a gmailen.)

 

Szóval fasza lesz.

Hétvégén már egyedül leszek, zárós is, de a mai második műszak alapján azt mondomm, addigra minden menni fog mint ami nagyon megy, annyira.

Jó sok részegünk volt, fegyelmezgettünk keveset, a jazzemberekmeg olyan kanosak, hogy a másik pultossrácot nmeg akarta csókolni az egyik.  A nőjét meg csak simán hazavinni. Repkednek a perverz poénok, figyelek és jegyzetelek. Angolul ez még nem megy. Bár ezután is csak skótul fog. Ha vége az egy évnek kénytelen leszek anglia angliába is elmenni egy évre, hogy angolul is megtanuljak…fuck yeah!

 

Na most Trónok harca, és pihi, hogy holnap a neten szórakoztató legyek azon szerenvcséseknek, akik épp online vannak

 

És persze a mai skót szavunk: bavbí. Na ez valamiféle apró lehet, még a skótokkal sem tudtuk megfejteni…de egy biztos. A pénzhez köze van!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr614493862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadászi Sándor 2012.05.07. 15:18:30

Lassan jöhetnének a pinázós sztorik, vagy áttérek az Éden Hotelre a hogyvolt blogon!

thx1138 2012.05.07. 20:50:42

Jók ezek a beszámolók, remélhetőleg később is lesz rá időd/lehetőséged/energiád.
Skóttá válsz majd: pár hét, és te is pólóban nyomod. Január után meg majd magadra tekered a szakállad (ami persze vörös lesz).
Tényleg ne számolj, semmi értelme, úgyis más dimenzió ott minden. A heti egy szabadnap várható volt, de tán még szerencse is, mert így legalább több pénzed marad, mert elkölteni sincs hol és mikor...
Annyira azért ne legyél skót: néha azért rúgj ki a hámból és vegyél jó kajákat is - ez fontos a túléléshez (mondjuk inkább mentális, mintsem fizikai értelemben).
Drukkolunk!!! - persze önzően is, mert kurvára nem akarunk haggist enni.
süti beállítások módosítása