HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

Gulyás?

2012.06.08. 12:44 Haggis

  

Büszkén jelentem, hogy nemrúgtam be a múlt héten. Pedig már pálinkám is van, Melinda jóvoltából. Fél lityó házi sárgabarack. A szaga isteni, de megfelelő alkalom nélkül még nem volt szívem inni belőle. Meg hiányzik egy felespohár hozzá. De ezeknek még az sincs…hihetelen népség.

 

Kevésbé vagyok büszke arra, hogy nem írtam egy hete. De akkor most jelentem ki, hogy váltok heti üzemmódra. Kb Heti üzemmódra. A lényeg, heti egy poszt, mert untatni fog különben titeket, azt meg nem akarhatom.

 

Akkor mindenféle időrendi sorrendet nélkülözve, és természetesen a teljesség igénye nélkül álljon itt az elmúlt bő egy hét történéseinek leírása.

Szüneteltettem a vodafone-os előfizetésemet, így azt ha akarjátok sem tudjátok hívni. Ezzel szemben a 07935620039 számon lehet. Asszem +44 az előhívó. Rendeltem magamnak olyan telót mint Miláné, 30 egész fontért. Zseniális a cucc tényleg. Nagyon élvezem. Mint egy játéktelefon. Tiszta műanyag.

 

A munkás rész lezavarom gyorsan, mert nem sok érdekes volt. Hétfőn reggel 8kor keltem, borzasztó volt, amióta itt vagyok 10 előtt soha, de leginkább 12 körül mászok ki az ágyból. Na szóval megtanultam kipucolni a sörrendszereket, nem egy ördöglakat… Meg árut vettünk át, azt meg már mintha csináltam volna párszor…itt meg még SAP sincs, hogy összezavarjon valami.

 

Azt mondtam már, hogy megjött a kindle-m, és kurvajó? Mert az. És megjött.

 

Szomorú hírem is van. A hűtőmet eladta Melinda. Dnél kell majd piát hűteni. Igazából keserédes a hír, mert legalább nem fog esténként zúgni ez a szar itt nekem. Most is üres amúgy. Szóval csak túlélem valahogy.

 

Tegnap előtt lopni akartam D special K nevű híres cornflakeséből. Napok óta nem sikerült, de akkor este nagyon elszánt voltam. Loptam is, ugranék el onnan, hogy ne vegye észre (nehéáz titkokat őrizni mondjuk egy ilyen kicsi szobában, plusz a papírdobozba bújtatott zacskó is zörög, merg ugye a gabonapelyhek zörögnek, szóval lebuktam, de azért egy erős lefordulást produkáltma minekközben leszakítottam a jobb kisláujjamról a körmöt félig. De visszhajtottma, és most jól van. De ahogy írom, megint felfordul tőle a gyomrom.

 

Tegnap meg az amúgyis fájús bal nagylábujjamal rúgtam bele a tv-be. Ami a földön van. Igen. És?!

A nagyujjam amúgy meg azért fájt, mert a munkáscipőm talpa valahogy felcsúszott kb 6-7 centit a cipő orrába, ahol felgyűrődött, és nyomta az ujjamat. Na de ez úgy indult meg, hogy közben a ragasztó tartotta. Tehát nem tudtam helyretenni. Ezért kitéptem. Érdekesen mutat, de legalább már nem nyom. Másikat meg nem tudtam venni, mert nincs kínálat a szigeten. El kell majd menni glasgowba. Kell egy rendes pulcsi is, meg egy félcipő, mert hülyét kapok, hogy mindegyik magasszárú amit hoztam…

 

Tegnapv olt ugye a királynő gyémánturalkodásásnak ünnepe. Jó volt, minden erről szólt már itt péntek óta. Az egész hotel angolzászlókkal volt tele.

 

Hajat kell lassan vágatnom, ami felveti bennem a már korábban megfogalmazódott kételyt. Jó ötlet-e megkérni Kimet, hogy vágja le, kockáztatva, hogy szar lesz, és többé nem kérem meg, és sértődés lesz a vége, vagy irány egyből a fodrász, és ha szar lesz, akkor Kim, mert akkor már minden mindegy?!

 

Jön új staff. Azaz egy már meg is jött. Lengyel, a lengyelek havernője, szép. És kedves. És tuti nem leszünk jóban. Itt a lengyel magyar nem jó barát. Jön még két litván kölök is, plusz egy sküt, de azt csak béreljük egy időre. Kettő a konyhába megy mosogatni, egy viszont felszolgáló és báros lesz. Remélem nem vesz el majd sok órát, mert ideges lennék.

Ami mégjobban felbaszna, ha szobatársat kapnék. Szóval szorítsatok!

 

 

Na, ezt is most 3 nap alatt sikerült megírnom. Kegyetlen lesz ez. A rómaiszámozást meg elfelejtem, mert nincs értelme így, hogy nem is naponta küldöm.

 

 

Szóval evvan. Írok hetente, ha valamit nagyon leírnék, azt majd küldöm úgyis egyből.

 

 

Ja a cím. Mellissa felvetette, hogy tudok-e gulyást főzni. mondom én mindent tudok. Szóval lehet megyek majd gulyást főzni hozzájuk, ha tudunk szerezni cuccost. Remélem, mert jó lenne rendes kaját enni végre!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr44573508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérsámán 2012.06.13. 21:44:44

Csak en olvasom egyedul?

Haggis 2012.06.15. 01:55:30

@Vérsámán: nem kell csodálkozni. a szerző maga is alig jár ide...
én basztam el, hogy nem írok elég gyakran, elszoktok róla. Látszik a látogatás adatokból, ahogy napról napra kevesebb megtekintés van.

Rossonero_HUN 2012.06.18. 22:50:20

Ne add fel,na!;) És különben meg minek nézegeted a látogatási adatokat?!

brizlinka 2012.06.20. 15:01:37

Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:)
süti beállítások módosítása