HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

VII.

2012.05.11. 15:10 Haggis

 Na akkor a 7. nap. Először fordul elő, hogy nem az adott napon írom meg az eseményeket, és ahogy gondoltam: ez nem is olyan egyszerű, mert nem is tudom hol kezdjem, mivel nem igazán emlékszem. Oh, közben rájöttem, hogy nem is baj, mert még csak most fogom mmegélni a hetedig napot, és a 6.at hittem a 7.nenek, de megnyitottam a 6. nevű fájlt, és így befejeztem azt, mert szerencsére elkezdem írni tegnap reggel is. Értitek?!

 

NA ma is 3szor keltem. 1szer magamtól 9 kor, de az nem tartott sokáig, gyakorlatilag megnéztem az időt, és visszaűjultam. Utána Peti f11kor kopog, hogy netezzünk. Mondom dehogyis, majd délután. Jóvan, elmegy. F12. Dominika. Táska, kabát. Megtalálja, ez az ébresztés már hatékonyabb volt, viszont a rapidrészegséget lehet nem bírom, mert még mindig nem tudok dülöngélés nélkül járni…

Amúgy tegnap D. mivel itt lakott előttem, kedvesen megkérdezte, hogy: Mit csináltál a függönnyel te szerencsétlen? Mive nem tudtam elhúzni, ezért a székkel fogattam oda szépen oldalvást, de ez bonyolult. Na ő elhúzta nekem. De állíotm, hogy azóta hidegebb van.

Szóval eddig megírtam a 6. napot ma, most Trónok harca, meg körmöt is kéne vágni. Kéne. Utána kaja, net, és már melőzok is. 4:30-11:30. Végre hosszabb műszak. 34 óra lesz a hetem. Szóltam Mel-nek, hogy többet szeretnék dsolgozni. Mondta, hogy most csak ennyi vendég van sajnos, és ki sem nyitjuk a bárokat rendesen, de lesz jobb is. Lehet jelentkeznem kéne a konyhára is, és két melót tolni…de ezt majd csak később, ha már magabiztosan megy a bár.faszom. hazajövök a netezésből, Lee-ann elkap, hogy csak f7, mert nem vagyo még trainingelve én erre a 4:30as műszakkezdésre. Faszomdejófejek vagytok. Mert ugye ezt hétfőn még nem tudtátok…

Mind1, trónok harca megvolt mégegy, de a pénz hiányozni fog…

Műszak előtt Rúni (Aki igazából Roni) elkapott, adott egy inget, meg nyakkendőt,a mi szép mustár és aranysárga között van valahol. Mellényem még mindig nincs, de végre kezdek úgy kinézni mint a többiek.

Elkezdtem a műszakot, jó volt. Melindával voltunk fent, az emberek megszokhatták a öofámat, mert mindenki marha kedves volt, mondjuk én meg magabiztos, talán mert Mel. Nem lihegett a nyakaban, hogy Ok, Ben? Jú órájt? Vant mí tu ték det? Meg minden faszomság, amivel nem hagy kibontkozni. Hát had hibázzak már, tnaulni is kell valamiből. Szóval faszavolt. Beszélgettünk is legalább, nem volt nagy őrület. Iígazából semmi izgi. Ja, nem vágtam le a körmömet.

 

Skótszó megintcsak nem volt a mai napon, ez így nehéz lesz.

De találok én itt hülyeségeket ebben a szótárban:

Fan=when. Gratulálok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr584502604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MalloryKnox 2012.05.11. 17:00:17

Milyen jó, hogy nem volt több piátok!
Mert mintha "valaki" még rohadtul inni akart volna ....
Amúgy az első bekezdésedet jól sejtetted,hogy lesz, aki nem érti... de tegnap a mobilos rész volt totál homály... kezdem megszokni...
A lényeg, hogy imádlak, nem kell mindent értenem!

Pannap 2012.05.11. 20:17:19

nyeh már 2napja nem írsz érdekes skót szót nem állapot ez
süti beállítások módosítása