HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

IV.

2012.05.08. 15:25 Haggis

 Na ma is megvolt a 10 órás alvásom, ami kurvajó dolog. Kis reggeli torna után elindulok kocsmázni mint minden rendes skót, hogy 11re, azaz nyitársa ott legyek. Na kilépek, megyek 40 métert, mire rrájövök, hogy esik. Vissza. Igyekszem a recepción esernyőt kölcsönkérni, de NINCS! Hát mondom szépen vagyunk, akkor majd veszek. Mivel a netért mentem, leszarom, hogy esik, kemény vagyok, elázok. Kb az út 1/3 részénél észlelem, hogy nehézkés lesz esernyőt venni tárxa nélkül. Vissza. Tárca felszed, önmagamat sokszor lehülyéz. A kb 15 perces erőltetett menet helyett kb 25öt töltöttem így az esőben. Ügyes.

A kocsma rendebn van. Ez a jó szó rá, bár itt kb minden rohad. Kemény népek a skótok. A tea jó, és csak fél font egy bögre. Ittam kettőt, cserébe 2 óra net. Megért. Kabátban is kicsit fáztam, következőre atléta is kell. A wifi simán jött, elégséges szinten. Nagy örömötökre a blog is elkészült. Megszületett az első komment, ami nem csak azért fura, mert az első kommentelő életének első kommentje, de az egyetlen olyan írásomat dicsérte meg benne és nem szidalmazta, amellyel én magam közel sem vagyok elégedett, sőt, kifejezetten kételkedem annak szórakoztató mivoltában. Bezzeg a többi! Emlékezzünk csak vissza Nyílt levél Eperjes Jankához c. művemre! Naugye!?

Amúgy tudom, többesszámban írok itt, mindig mondom nektek, ti, stb, pedig tudom, hogy a kezdeti lelkesedés után már csak édespa és édesnya fogja olvasni. Kit akarok átverni?! Szóval csak édesnya. Amúgy a lengyel töltöttgalambocska neve is Ágnes, csak egy KA van a végén.

 

Szóval elnetezgettem, de menni kökllött kajálni vissza a hotelba. Elmentem még a factory Sotre-ba, ami nem is tudom milyen bolt. De van ott minden. Szóval vettem esernyőt, néztem fehér inget, de rohadt nagyok voltak csak. Meg cipőt. És sál is kéne…de ezeket délután. Vagy holnap. Nem tudom még. Kajára éppen időben érkeztem, egy óra késéssel. Alig volt már valami. Tonhalkrémes ciabita meg buget. Le is fotóztam, majd mutatom egyszer. Bajnokok ebédje. Jó a tonhalkrém, de iszonyatosakat lehet tőle büfögni. Áh, nem én, csak hallom a többieket…

Ja meg valami sajtizé is van. Olyan mintha tejfölszerű valamivel elkevert reszelt chedar sajt lenne. De nem tudom. Jóllakni nem sikerül valahogy soha, de jobb ha szokom a koplalást, mert fizetni nem akarok többet a kajért. Legalébbis még két hétig nem is nagyon lesz miből…

Na megyek, bankügyben kell szerznem valami kísérőlevelet vagy mit. Meg időpont is kell, Csak tudnám, hogy mondjuk, hogy időpont…

 

No kis döglés után elmentem az irodába kikérni a kísérőlevelemt, amivel mehetek majd a bankhoz számlanyitási időpontot kérni. Mondták, hogy vigyem majd magammal a másik magyar srácot, mert neki sincs még. El is mentem megkeresni, helyette Melindát és Ritát találtam a folyosón. Leültem, dumáltunk, jött még Gabi, Szilárd és Peti is végül. Szóval kezdek kikerülni a szociális vákumból. Igazából most azon gondolkodok, hogy jó ötlet-e velük lógni, az angolozás szempontjából. A skótok nem laknak a szállóban, így csak akkor vannak itt, ha melóznak, szóval velük nem nagyon tudok majd lógni. A lengyelek vannak itt gyakorlatilag, meg talán a szakácsok, de ők pedig alig beszélnek angolul, velük sem tudok fejlődni. Úgy érzem kettős élet lesz ennek a vége. A magyarokkal szabadidőben (Amiből amúgy nincs sok, mármint amit velük tölthetek, mivel ők végeznek 2-3 fele, én pedig dolgozom 6tól kb. Melóban meg úgyis a skótokka, meg a vendégekkel vagyok. Szóval így tudom megoldani szerintem. Meglátjuk miként is fog ez működni.

 

A csajok felhívták a figyelmemet arra, hogy egyfajta miniatűr bermudaháromszögben lakom. Tehát 1.: A szobám mágikus módon, még akkor is hideg, ha kint véletlenül +30 fok is van. Télen meg hidegebb van itt, mint kint.

2.: Ez az egyetlen szoba, ahova ne is vegyek internetet, mert úgysem fog működni. Ezt onnan tudják, hogy előttem egy netfüggő lány lakott itt, aki mindent megpróbált, de végül a lépcsőn ülve vadászta a netet. Szóval nem is költök erre még feleslegesen. Viszont adtak egy tippet, hogy van közelebb is egy pub, ahol van ingyen wifi. Így délelőttönként lemegyek majd oda. Ha felkeltem. Merthogy 23:30ig fogok melózni mostanság.

Azt is mondták, hogy hamarost több szoba is felszabadul, így majd szólnak ha üres, és akkor kérjem a költöztetésemet. Többek közt Melinda is lelép, költözik Slawekhez. És nála nagyon jó a net. Szerintem arra a szobára pályázok majd.

 

Nya. Vége ennek is. Ponban 00:00kor kezdek írni. Rájöttem, ha nem írom le egyből, nem tudlak kellően hosszan untatni titeket. Márhogy téged, édesnya!

 

Nehézkésen indult a dolog, mert van egy wineservice nevű borzasztó dolog. A bárból futkosunk az étterembe, és az ülőket szolgáljuk ki. Na ha legalább lenne egy tálca, ami tapadós aljú. De nincs. Ígyí egy csúszás tálcára rakunk egy csúszós szalvétát, arra pedig a dolgokat, hogy mint a süllyedő Titanicon szánkázzanak jobbra-balra, attol függően, épp melyik lábad van elől. Dekurváranemtetszett…

Szóval szerencsére ennek kb egy óra alatt vége lett, és Kimmel felmentünk a fenti bárba. Nyitottunk, jókis teltház volt, egy rohadtnagydarab agyonsminkelt performancenőtől. Bezsebeltem tőle egy what a sexy akcent-et (vagy hogy írjuk). A mai embereadig (akik ma jöttek) kedvesebb mint a többiek. Csomót dumáltam velük. Bár, szinte természetesen arról, honnan jöttem, mikor, tetszik-e, és hogy milyen szép is Budapest. Meg hát hogy Puskás Öcsi.

Szóval jófejek meg isznak is rendesen. Volt 3 olyan óránk, hogy semmire nem nagyon volt időnk, de kurvára élveztem. Volt kis kavar a hülye félsörükkel, mert ezek isznak valamit, amit sokszor hallottam ma, de elfelejtettem…és ráadésul jkét véltozata van…Meg az egyik sörnek annyi becenevev van, hogy kiadtam vagy 20at, 20 különböző néven. Azért a 10is már úgy voltam, hogy elmentek ti a picsába, de a 20.ra már nekem sincs szavam.

Az utolsó egy óra laza volt, dumálgattunk Kimmel kicsit. Megtudtam, hogy az alkarján lévő, eddig turbórágómatricának nézett dolog igazi tetkó. De mondta is gyorsan, hogy az ottan majd megváltozik. A babapink helyett majd fekete fehér lesz, mert ez így nem állapot. Örültem, hogy nem nekem kellett mondanom. Itt tényleg mindenkinek mintha lenne tetkója. De még mindig Stewie vezet a kézfejével. Mókás a drágai ingeivel. Talán Dandy amit isznak? Fele sör, fere szénsavas limonádé…valami ilyesmi. Holnpa megint hallom majd sokszor. Reméljük meg is jegyzem.

Visszatpve a performerre, hát nagyformátumú asszony volt, annyi szent. Valahonna megtudta a nevünket, és a koncert első részének a felénél elkezdett a mikrofonból hozzánk beszélni. Szólítgatott egy ideig mire észleltem, hogy mi van. Odaintegettünk szépen, bár Kim nem tudta miért, de elhitte nekem, hogy most ezt kell tenni. Szóval a néni örült nekünk, és kért egy üveg pezsgőt. Nem fizetett. Remélem mert ő hozta alapból…

A műsor meg zseniális volt. Előbb énekelget, magának teszegeti be a karaokegépet. Majd szünet, papírokat oszt, utána meg el sem hiszem amit hallok. Egy 25 kérdésbőól álló kvízt csinál. Leül, és olvasgatja fel a kérdéseket, az öregek pedig kuncogve játszanak, susmusolnak, és takargatják egymás előpl a helyes választ mint az 5 évesek. A kérdések is olyanok. Na mivel én kb a .3. kérdésnél vettem sézre, hogy nem énekel, hanem kérdedzget, gondoltam vlaszolni kell. Így feleltem meg egész hangosan a ki lakik a 100holdas pagonyban. Merthát senki nem vélaszolt addig. Mibvel várták a lehetőségeket, mostmár tudom…de jelentekztem előtte ám!

Na de fasza volt.

 

Ennyit máról, mai skót szavunk, mivel nem emlékszem a dandy szerű szóra, legyen a:gádzsí. ÉS IGEN! Majdnem értitek! Mint kiderült, az én vagyok. Azaz a pasikat is nevezik így. Merthogy az egyik vevő szerint, good gádzsí vagyok.  Szóval ezt észbentartani!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr414496308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haggis 2012.05.08. 15:31:07

Shandy! Nem dandy. bár nem tuti, hogy így írják...

MalloryKnox 2012.05.09. 00:23:28

Végre megint olvashatom a Mestert! Bár a "Pöcök, az űrkutya" óta elég sokat kellett várnom... de megérte!!!
A Ragyogást megnézem még egyszer.
süti beállítások módosítása