HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

VI.

2012.05.10. 15:12 Haggis

 Egész laza napom volt. 10kor ébredés, szokásos trónok Harca, hogy angol szavakat is halljak…

Kb 11:20kor vettem rá magam, hogy elmenjek a bankba az internetbankingot megcsináltatni. Ez nem volt túl sok idő, vettem egy fekete cipőt dolgozni, mert bőr kell belőle. Jó randa, de csak 10 font volt. Elmentem a könyvtárba is, ami igzából szerintem nem is könyvtár, hanem a mellette lévő kávézó. Na ott öregek ebédeltek nagyban, így egy 72 éves néni, mint egy igen előkelő helyen egy kidobó, karomon megfogott, és a hátamnál tolva sok sok thank you kíséretében kitett az ajtó elé. Köpni nyelni nem tudtam.

Szóval nem neteztem kaja előtt, de azt követően visszamentünk Petivel. Na mivel úgy tűniik, csak én vagyok ilyen netfüggő, ő lelépett valamikor 14:45 körül, míg én maradtam a f4es zárásig, utána meg étmentem a Grapes-ba, ahol folytattam egészen f6ig. Sok érdekes dolgot tettem. Pl lementettem wordbe az édenhotel hogyvoltokat. Van 8 most, boldog vagyok!

Néztem mobilnetet, meg mobilt. Elképesztő milyen olcsóak az international hívások. Egész konkrétan, van olyan cég, akivel 1p egy perc vonalast hívni MO-ra. Azaz 3,6ft/perc. Mobilt hívni 7p, ami 25huf/perc. Mindezt feltöltős, ingyenesen megszerezhető SIMkártáyval. Tehát, most innen, küldenék egy-egy hatalmas faszkorbácsot az összes hazai mobilszolgáltatónak! De tényleg: baszódjanak meg! HA 15 fontnál többlel töltöd fel a telódat, akkor kapsz korlátlan sms és hívást az összes, ÖSSZES O2-es számra a UK-be…

Egy szexi nokia 100as telefont pedig 16 fontért vesztegetnek. Na most vagy azt vezsem, és O2ős leszek, ahol 2p/perc a hívás, de olcsó a mobil, és asszem a többiek is O2esek. Vagy veszek egy független telót valahol glasgowban, és akkor két SIM-em lesz. De akárhogyis. Fasza lesz. Na tényleg ennyi volt a napom, szóval megyek most dolgozni, hátha lesz miről írnom majd.

 

Végülis lett miről írnom. Fő felfedezésem a meló alatt a következő volt: Él ugye a köztudatban egy TÉVhit. Mégpedig az, hogy a skótok jófejek. Ez félig igaz is. A pasik azok. De kell is humorérzék, hogy elviseljék a szőrös, disznó, morgós asszonyaikat. Ezt azért mondom ilyen szépen, mert valahogy tényleg csak a kövérek faszkolódnak. Sóhajtozik a pultnál, ha nem értem mit böffent oda, fasságokat kérdez, mint: mikor kezdődik a bingó, hol lehet bingójegyet venni, és hogy adok-e neki tollat. Na mikor az első kettőt nem tudom, a haramdikra meg elküldöm a faszba, jó, hogy nem leszek a szíve csücske, de következőre kiszúrom a bal szemét egy fogpiszkálóval, és bogyó helyett a piájába dobom neki. Vagy leturmixolom a saját szarát, törtjéggel koktélnak. Akkor lenne szerintem a legboldogabb. Lehet ezt is kérte, csak nem értettem, és ezért volt feszült…

 

Nade, jó műszak volt, a bingó marhára unalmas dolognak tűnik, de az öregek elvoltak vele.

Utána volt skótduda, aztán jött Danny, aki énekelget, meg van neki műhaja is, mert alapból kopasz. Mókás fazon, ő volt tegnap is. NA meló végeztével már Petivel megdumáltuk, hogy sör. Mondta szól a többieknek is, ebből az lett, hogy jövök felfele, és Dominika már az ajtóban vár. Mondom nem viccelnek, ha inni kell. Rá egy percre Peti is megjelenik, nekem fel sem tűnt, de ezek már 1 órája vodkáznak, ami kb 4 deci almás smirnoff halálát jelentette. Átöltöztem, felmentünk Petihez, ott kivgeztük az üveget, borzasztó ez az almás vacak, de megittam tisztán, mert kemény vagyok. Az utolsó kortynál kértem Peti szörpjéből. Pisáltam is nála. Remek fürdője van, mert nem kell lenézned hugyozás közben, ugyanis nézegetheted a hatalmas tükörben a farkadat. Zseniálisak ezek a skótok.

Kb ha 15 percet voltunk Petinél 4 vodka erejére, kicsit már bátrabbak voltunk a végére. Megpróbáltunk betörni Dominika lakótársához, aki állítólag kissé zárkózott. Nem tudtunk. Na mindenki elment öltözni, oszt kocsma. Peti itta magát a legbátrabbra, mert ő papucsban jött. Láttam már másnap, él még. Szóval lemegyünk, kértünk ilyen krémsört, nem a mifélénk van náluk, de Bitter, szóval olyasmi. De nem jó. A Láger faszább. Utána még egy Guiness is, mert még nem ittam. Az sem nagy durranás szerintem. Dmonika görögdinnyé breezerét is nekünk kellett meginni, mert ő inkább hányt már mint ivott a kocsmában. Ja, danny is ott volt, ez azért érdekes, mert ő tud gitáron játszani, míg Peti nem. Petig próbálta erősen. Végül egy House of th rising son lett a vége Dannytől, korrekt volt, megittunk mindent, hazatámojogtunk, főleg papucsosPeti. Gyakorlatilag mindennek nekiment vállal aminek lehetett. Utána én még rohadtul ittam volna, de nem találtunk fent semmit a többieknél. Az lett a vége, hogy visszazuhantunk hozzám, odaadtam a másik szép ágyat nekik, amiből kiállnak a rugók és rohad is, de nemhiszem, hogy érdekelte már őket. Dumáltunk, elaludtunk valamikor, hajnalban kitántorogtak.

Többit a holnapiban, hogy el ne keveredjek…

 

Skót szó? Faszom, most nem tanultam hirtelen semmit, ezért Mici skót szótárából fogok nektek valamit választani. Na találtam is egy jót!

Nineteen-canteen. Szóval ez pont egy glasgow környéki szóhasználat úgyis. Bármely a múltban meg nem határozott időpontot jelöl. Ugye milyen király?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr274500484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadászi Sándor 2012.05.10. 18:55:38

A Nokia 101-be két SIM megy, és csak minimálisan kerül többe a sima 100-asnál. Az enyém még fél vödörnyi gyereknyál, rágcsálás és földhöz verés után is kifogástalanul működik. Szóval szerintem víz- és ütésálló is, csak nem ezzel reklámozzák.

thx1138 2012.05.10. 23:13:03

Azért pár skót banya még ne vegye el a kedved. A bingózók amúgy is elég izék, és nyilván az sem jó érzés, hogy lenyomott egy nyanya. De azért csak vannak ott fiatalok is. Bár ha ilyenek: sistahinscotland.blogspot.com/2009/07/where-are-all-scottish-women-at.html, akkor jaj neked!!

Haggis 2012.05.11. 16:52:52

@Vadászi Sándor: Hát ha találok függetlent valahol, akkor nem lesz gond. De mivel két SIMes, gondolom szolgáltató nem annyira árulja...

Haggis 2012.05.11. 16:56:10

@thx1138: mivel ez egy nagy hálózat, shearings vagy mi, ez magának szervez vendégeket. Akik szinte kivétel nélkül nyugdíjasok. így nincs fiatal. :)
Apám golfozós üzletemberek kislányai terve is kudarc, mivel a pályához semmi közünk, és a minőségünk is alacsony egy üzletembernek...
süti beállítások módosítása