HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

X.

2012.05.14. 16:51 Haggis

 Na ma végre sikerült elmenni venni dógokat. 20fontot basztam el olyanokra mint: Budipapír, mosószer+öblítő, cvitamin, köptető, tusfürdő és aftershave-nek vlkt bor4otválkozógél,a minek ugye hasznát nem fogom venni, mert nincs rendes borotvám. De sebaj. És van egy nagyon jó kis felfedezésem is. Van otrivin, ráadásulo olcsóbb ft-ban mint otthon! Illetve sensodyne és listern is!!!! Hát le tudnám itt élni az életemet ezekután. Na de mivel csóró vagyok colgate pax szájvizet vettem, 1,25 fontért fél litert. Ingyen van basszus!

A délelőttöm ennyi volt, dvel vásárolgattunk Utána haza kaja, majd internet a helyi kocsmában. 5től melóztam.

Iszonyatosan unalmas volt. Olvasgattam angol pletykalapot, hírességek túlézott fogyásáról. Tanulságos…

Ma voltam először egyedül, de semmi gebasz nem volt. Azaz majd holnap kiderül, hogy volt-e. Volt egy süket fickó, akiben értékeltem, hogy ő kéri a piát a nője helyett, de hogy egy szótnem értettem. Szerencsére, mint az messziföldön köztudott, verhetetlen vagyok activityben, így ki tudtam szolgálni mindig.

 

Ugye tegnap is beszéltem már az öreg házaspárokról, hogy milyen jó őket nézni,a hogy táncolgatnak. Na ma méginkébb meg tudtak lepni. Volt valami igen réginek tán, de akkor még korát megelőző sláger a műsor alatt. Felkeltek vagy 9en. (Ezt úgy képzeljétek el, mint egy régi zombis filmet, amikor a zombik még zombik voltak, és nem tudtak úgy futni mint Hussein Bolt (így hívják egyáltalán?! Vagy csak Ussein? Vagy Usein? Saddam Husseinnel keverem? Bár ő nem futott gyorsan. Asszem.)) Szóval felkeltek, bementek a táncparkettre, és egy olyan koreográfiát adtak elő, hogy az nemigaz. Például fel tudták emelni a comjukat vízszintesig. Bemelegítés nélkül nekem ez 15 éves korom óta nem megy.

Szóval néztem, hogy flashmob-e a dolog, de nem tűnt annak, kamera sem volt. Így vagy az lehet, hogy összedumáltak a biszon, hogy megszopatják a bárosokat, és betanulták, vagy régen ez olyan lehetett mint a YMCA, és azért ismerte mindenki. De tényleg durva volt. És uténa jött még egy szám, szintén arra is koreografáltak valamit. Ez egy nagyon jókedvű eresztés. Csak alig isznak. Szóval rohadtmód unatkoztam. És be is zértunk 40 perccel hamarabb, mert nemv olt értelme maradni.

 

Meló után kocsmáztunk még egyet, (édesanya kedvéért írtom, hogy két cidert ittam, és slusz! Utána itthon pool, Még mindig nem tudok játszani.

 

Ja, nem költöztem még át, de most visaztérve megnéztük a szobámat. Még hűtőm is van!!!

Szóval jó lesz ez, holnap átcuccolunk, ha minden igaz.

 

Igen, rohadt fáradt vagyok, ezért lett ilyen unalmas a mai. (merthogy 02:45 van…)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr714508198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brizlinka 2012.05.14. 23:19:50

Valóban nem volt oly sziporkázó, de fáradt vagy, ezért megbocsátható... Várom a folytatást! Hajrá! :)

Haggis 2012.05.15. 00:39:31

@brizlinka: Idejön. Első komment. És beszól. Mégis kinek képzeled te magad?! Úgy értem: Kit tisztelhetnénk benned, ha nem szóltál volna be egyből?!
Körte?

MalloryKnox 2012.05.15. 01:09:15

Nekem igenis ez is sziporkázó volt!!! Minden nap jöhet az adagom, különben elvonási tüneteim lesznek!!! Már csak attól félek, hogy ezt is beszólásnak fogod titulálni, mint a rejtélyes Brizlinka kedves kis megjegyzését :-P

Vérsámán 2012.05.15. 08:01:15

Szerintem korte nem tud a blogrol.

brizlinka 2012.05.15. 10:44:13

@Haggis:
Nem, nem Körte!
Csak egy interneten szörföző, nagyon jó stílusú blogot lelő és olvasó egyén vagyok.
Nem beszólásnak szántam, amit írtam, csak egy őszinte vélemény féle volt, ami kijött… Nem akartalak megbántani! Szíves elnézésedet kérem érte! Legközelebb nem teszem, csak csendben olvasok. :)

Haggis 2012.05.15. 15:23:56

@brizlinka: Áh, félre értés ne essék, lehet szidni, tényleg nem lett jó.
Azt hittem Körte az, ő pedig értette volna a stílust. :)

És az meg milyen mán Despa, hogy Körte, KÖRTE nem tud róla?! Hát tessen neki szólni azonnyomban!

Rossonero_HUN 2012.05.15. 18:02:52

De jó,h szóltál erről a blogról! Épp a minap kérdeztem B urat,mit tud Rólad,mi van Veled. Most megkaptam a választ, tíz olvasmányos részben. Így tovább, minden téren! :)

Rossonero_HUN 2012.05.15. 18:04:18

De jó,h szóltál erről a blogról! Épp a minap kérdeztem B urat,mit tud Rólad,mi van Veled. Most megkaptam a választ, tíz olvasmányos részben. Így tovább, minden téren! :)

Rossonero_HUN 2012.05.15. 18:06:17

Aha,ilyenkor szokás a blog motort szídni. De mivel nem tudom,h mi az, nem teszem:P
süti beállítások módosítása