HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

XIV-XV.

2012.05.19. 17:15 Haggis

 CSÜTÖRTÖK-PÉNTEK

 

Elkövettem azt a taktikai hibát, hogy nemhogy nem az adott napon, hanem az azt követő haramdik (illetve második napon) írom meg, két nap történéseit egyben. Kemény lesz.

 

Fontos történések volt, csak nem tudom mikor, mivel eléggé álomkóros vagyok napközben, éjjel pedig a munkára, és azután felpörgök. Összefolynak a napok, és események egyaránt. Örvendetes hír, hogy megjött az első fizetésem. Vettem is feltöltést a mobilomra. 5 kemény fontért. Na meg csokit és csipszet, amire rohadtul vágytam már. Ja, tényleg. Vgére megtaláltuk D. telefonját, amit meg is kaptam. Miután kiröhögtem magam rajt,a hogy rendelt a netről egy kamu iphone másolatot, ami kisebb, bumszlibb, és szétcsúsztatható, és kihúzhatsz belőle egy kb 20 centis antennát. Az érintőképernyője mint egy 8 évvel ezelőtti prototípusé. Néha érti mit akarzs, néha nem. De legjobban azt érzi, ha körmmel nyomod. Pont amit egy iphone nem hajlandó feldolgozni. Vicces darab, de működik. Nem állítom, hogy alkalomadtán nem veszek majd valami olcsó egyszerűbb vackot, mert ez annyi mindent tud, de olyan szarul és nehézkésen, hogy kell a fasznak…van iphoneom ha akarok valami flancosat…

 

Naööö. Szóval spórolás van a hotelban is, ennek örömére lett pár bevezetett változás, ami nekem nem akkor aváltozás, lévén eddig sem tudtam a szabályokat. Szóval nem lehet tányért tartani a szobádban. Na nekem most 3 lapos, és 2 mély van épp fenn. Majd leviszem őket. Ha nem vagy a szobában minden elektormosat le kell kapcsolni. De úgy, hogy a géped offon legyen ne stand by-on, mert megbasznak. Ne ezeknek sem magyarázta el senki, hogy 24 óra standby sem fogyxaszt annyit, mint egy bekapcsolás…

Plusz le kell nyomni az összes konektoron a kapcsolót is…mert itt olyan is van ám!

ÖÖÖ,  a másik nagy, és remek újdonság, hogy bingóestből egyre több van. Mostmár 3 hetente. De tervben van 5 is. Na ezzel csak az a gond, hogy a bingó az én műszakom alatt van. Én meg inkább harapdálom a könyökömet egy hétig, mintsem bingót hallgassak….

És hogy az öregek milyen felháborodottan tudnak pisszegni ha az egyik másik köhhint egyet. Én arról álmodni sem merek, hogy beindítsam a mosogatógépet...

Persze ilyenkor senki nem iszik semmit, tehát unalom a  köbön…

 

Azt is mondták, hogy a hotelról, munkáról semmit nem szabad kiírni Facebookra. Mégjó, hogy ez egy blog…

Na meghát jókat írok, márpedig annak örülni kéne szerintem.

Csüt este kaptam egy fasitól 10 font jattot, és kézfogást, hogy köszöni a munkámat, és tök jó volt neki. Utána jött egy másik is, az csak 5 font volt, de az is nagy szó errefelé. Ugye a jattot a felszolgálók kapják errefelé főleg…grrr.  A lényeg jól esett, szép gesztus részükről, ha én is ilyen aranypecsétgyűrűs, karkötős, nyakéáncos öregúr leszek, tuti ezt fogom csinálni. Lazaság, na.

 

A pofám még mindig kipattog a gyakori borotválkozás miatt, és lassan tényleg meg lehet rajta gyújtani egy gyufát, olyan mint a smirgli…kell ez nekem?!

 

Amúgy a bárban már nmeg a pörgés, mert kezdem megtanulni miket is isznak errefelé. Rájöttem, hogy nem elég, hogy nem jártam sokat kocsmába (tényleg nem) de ugye ott csak sört ittam kb. Így nem hogy a magyar, de a sküót kocsmakultúráról sincs fogalmam. Szóval meg kellett tanulnom a pianeveket. De még persez mindig vannak meglepetések. Mint a rusty nail tegnap. Meg a WhiskeyMAC… de alakul ez, alakul.

 

Örömteli hír, hogy végre rendes óraszámban nyomom. Ugye mivel szabin vannak a népek, és lesznek is, így ezen a héten ugye 38,5, kövi hét 42,5, utána is ez lesz valszeg. Bár nekem az 50 is beleférni. Vicces azért, hogy 15 napig nincs OFFom….És lehet több is lesz. De hát én mondtam Mellissának, hogy sokat akarok dolgozni, és, hogy mindent meg akarok tanulni. Így aztán majd jövő utáni héttől ebédeltetni is fogok, ami szendvicskihordás, meg kávéfőúzés kb. Meg hétfőnként nagytakarítás a bár rendszereiben. De remélem ezt csak plusz órának szánja, és nem az esti műszak helyett, mert én így képzelem. Ha majd nem így gondolja, véleménycsere lesz. Leülünk, ki-ki a sajátjáva, és a végén feláll mindkettőnk az enyémmel. Szóval így.

 

A kajaraktározási szokásaim fejlődnek, most vagy 10 szendó,m egy fél csirke is van a hűtőmben, meg van csokim és csipszem is, illetve alkhohol, de az kevés. Lassan megint vonszolhatjuk el magunkat a boltig…

 

Ja, és rendelném azt a kurva netet, de nem tudom, mert végig kitöltöm, és utána legvégén valami problémár ahivatkoza nem enged tovább. SIM kártyát már küldenek. Ez is egy olyan dolog, hogy otthon még te mész érte, és fizetsz nekik fene tudja, 2600at, hogy adjanak SIMet. Itt meg kipostázzák ingyen neked bárhova, csakhogy legyen neked…,hihetetlen, ezek a kis apróságok úgy fel tudnak baszni, hogy leírhatatlan. Inkébb ez irritál mint az ingatlanértéknövekedési adó…

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr74526093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MalloryKnox 2012.05.19. 20:04:23

Eddig nem féltettelek,de most már rettegek! Könyörgöm, be ne indítsd véletlenül a mosogatót bingó közben!!!! Ezek az agresszív skót öregek...az a néni is a kajáldában, aki nem hagyott netezni... félek... :-)
Szerinted az jó vélemény a hotelről, hogy a Ragyogás ugrott be neked róla?!

Vadászi Sándor 2012.05.19. 21:20:52

Az unióban Mo.-on a legmagasabbak tel. tarifák, mai cikk megint.
Mennyi nálatok egy korsó arany ászok?

MalloryKnox 2012.05.19. 22:04:25

Bence... az van, hogy nézem most a megasztárt... és énekelt K.V.... és a teraszról, szúnyoghálón keresztül valóban van némi hasonlóság.... :-P
süti beállítások módosítása