HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

IX.

2012.05.13. 16:37 Haggis

 Pakolnom kéne a költözéshez, de inkább tisztálkodtam felkelés után. El akarok menni venni pár cuccot, mint öblító, mosópor, szappan, sál, sapka, c vitamin. Kezdek megint köpködni sajnos…

Ma délután már tényleg kell mosnom, akkor filmet szerezni. Netezés ma kimarad asszem, bár lehet D-től felkéreckedek, ha nem melózik.

No. Nem melózott. Szóval szereztem filmeket, sajnos magyarul, de a kényszer nagy úr…

Dumáltam vagy 2 órát D-vel, meg az ipadjáról küldtem néhány szerencsésnek üzenetet. Jó volt. De ma megtudtam, hogy én vele fogok összejönni (bár lehet, hogy mér meg is történt, csak nekem nem tűnt fel). Ahogy Vikike mondaná: Beszélik. Szóval mondták, hogy pletykés a szálló, de hogy ennyire…még meg sem melegedtem gyakorlatilag, és erre tessék.

Szóval evvolt, persze nem mentem be a véárosba így, de összerendeztem a szobámat költözősre, mert holnapra az a program. Illetve D-vel abban maradtunk, hogy 11 körül bemegyünk cuccokért. Utána költözök, majd kaja, és végül 2től netezés, mondjuk negyed5ig, mert 5 től melózom, mégpedig egyedül. Fuckyeah. Nem lesz egy darab ember sem azt mondják. 00:00ig nyomom majd.

 

Mai műszak megint jó volt. Eleje kissé unalmas, wineservice is kevés volt hálistennek. Kimet tanítgattuk magyarul, amit nagyon élvez. Bár mondtam neki, hogy talán válaszhatna bölcsebben is idegen nyelvet, de úgy volt vele, ha már tud vodkakólát rendelni magyarul, akkor neki ez az ország/nyelv tökéletesen stimmel. Bár félek megragad ezen a szinten, mert ezzel már elél egy ideig. Najó, talán még a haggisrendelés hiányzik. Mert ugye ő imádja. De a pacal szerinte gusztustalan, és meg nem kóstolná. Most komolyan: mivan?! Na holnap elmesélem neki a körömpörköltöt…

 

Fent először alig voltak, pedig egy olyan faszi énekelt aki a Ceaser’s Palace rezidens énekese (nem, nem tudom, hogy van-é ilyen kifejezés, de ha rezidensDJ lehet, akkor énekes is.) Bár tuti, hogy a koradélutáni órákban csapatja, de akkoris, a CEASER’S PALACE!!!!

 

Szóval vicces megfigyelni, hogy vendégkörönként mikénr váltakozik a fogyasztott italok fajtája. És másképp is beszélnek. De szépen jattoltak legalább.

 

A táncoló hetvenes-nyolcvanas párok meg marha jópofák. Szinte kedve lenne az embernek tánctanárhoz menni. Mert ugye ők még táncolnak, nempedig nyílvános szárazbaszást végeznek valami dallamtalan, túlnyomott basszusú szarra.

 

Skót szónak megint híjján vagyok, pedig beszéltem Kimmel eleget. Mondott valami kifejezést nevetve, de az angol volt, és csak a kiejtés miatt mondta. Be akarta mutatni milyen lusták a skótok artikulálni. Igaza volt, bár pont megértettem, de el is felejtettem mire leírhatnám. Tehát kaptok majd a szótárból valamit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr424506145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása