HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

XI.

2012.05.15. 15:25 Haggis

 No akkor hétfő. Teljesen beálltam arra, hogy 2-3ig fenn vagyok, majd kelek 9kor, egy kis ivás, egy pisa, majd 11ig alszom, erősen forgolódva. Plusz érdekessége, hogy teszem ezt napfényben (legalábbis világosban, mivel napfényről ritkán beszélhetünk errefelé.)

Szóval most is megcsináltam a szokásos körömet, de ezalkalommal nem lustálkodással telt a délelőtt további része, hanem cuccolással. Peti kedvesen meg is jelent kb 15 perc múlva, hogy jött segíteni. Elkezdtünk felpakolni, az erősen nőszagú szobámba. 3-4 körből tudtunk mindent felvinni, és szétlopni az előző szobámat. Értsétek ezt úgy, hogy errefelé az a szokás, hogy ha elhagysz egy szobát egy másikért, ami tetszik (vagy ami mozdítható) viszed magaddal, hogy az új helyed kényelmesebb legyen. Ennek fényében Peti elvitte a zuhanyrózsát (ami olyan mint egy gumi sztetoszkóp, ráhúzod a két különálló csapra, és a vbégén egy zuhanyfej van. Na de ez olyan, hogy nincs 1 méter hosszú. Gugolva a kádban, még görnyednem is kellett, hogy a hátamat be tudjam vizezni…(Peti csapjára nem jó, de megtartjuk. Bartel cserealapnak kiváló lesz. Majd eladjuk a 119es új lakójának.

Vittük a vízforralót, és törcsiket, és Peti törcsibe csomagolt két képet is. Igazi műkincsrabló zseni. Mondtam, hogy olyan szuperül eltakarta a két képet azzal a törlközővel (kilógtak a képek mindenhol, gondolom sejtitek, talán még feltűnőbbek voltunk így, főleg, hogy még disznómód röhögtünk is mellette.) szóval hogy mostantól bármit lopunk, azt egy törölközővel el tudjuk rejteni a figyelő tekintetek elől. Követekző projekt egy új ágymatrac.

Szóval átértünk az új szobába, ami ugye nőszagú. Kiírtottam innen mindent, ami illatot áraszthat, de még mindig női parfüm illat van!!! Kurvára nem értem honnan jön. Csomó minden vackot hagytak itt a csajok amúgy. Vagy 5 sampont, tusfürdőt, cipőket, tálat, könyvet (Holy Bible is van!) táskát, egy angol smacklevest, forrócsokit, viszont ami tényleg királyság, az a kés, villa, toll, poharak és só. Na meg a hűtő. Vettünk is bele már piát, a borravalómat beáldoztam rá, úgy véltem, ez így korrekt. Erre adták, erre költöm. 11font.

Kajáltunk egyet, majd kicsit elbaszkodtam az időt, de elindultunk a könyvtárba netért. Ügyesen oda is értünk 14:20 körül, a hely meg 3kor zárt. Szóval jöhettünk vissza. Mondom nem gáz, elmegyek a közeli kocsmába, nem ami bent van a „városban”, hanem ami itt mellettünk 300 méter. Persze az hétfőn zárva. Visszajöttem, kedvem/Erőm/időm nem volt visszamenni a Grapesig, így elkértem D netét, és a szobámból neteztem! Hát kurvalassú, és sokba fog kerülni, de valamit valamiért. Ahogy megjön a fizetés, veszem is! D mondta, hogy van egy független duplasimes telója amit odaad. Bárcsak akkor mondta volna, amikor már meg is találta. Mert persze nem leli sehol…

 

Szóval elnetezgetem innen, meg elpakoltam mindent a helyére. Végre van szekrényem, a fürdőben is van. Ja, és kitakarítottam a fürdőt! Szóval van kis olvasósarkom, lámpával, fotellal, na jó, karosszék. Hűtő, annak tetetjén vízforraló, poharak, meg minden kajához való dolog. Szekrény, fogassal, előszobám, egész fajin kis rendet vágtam tényleg. Majd ha lesz fizetés, még egykét apró marhasággal egész otthonossá elhet varázsolni. Csak rám ne nyomjanak egy lakótársat addig…

Ezzel telt a napom a melóig. A meló kezdetétől pedig hát ment minden a maga útján.

Lent kicsit unalmas, winservice elég sűrű lett tmondjuk.

 

Fent a kövér nő volt, aki a hülye kvízkérdéseivel bombázza  nagyérdeműt két borzasztószarul előadott énekes zeneszám közben. Nem is voltak sokan, de inni kellett, hogy elviseljék a debellát, szóval folyamatosan tudtunk kiszolgálni, de sor nem volt, szóval pont jó. Melissa lelépett 10kor, én maradtam 11:30ig, de nem is kellett már ő oda akkor. Zárással olyan laza voltam, hogy 11:30kor már a szobámban voltam.

Összeszedtük egymást, azaz írtam D-nek facebookon (Mert őt így könnyebb elérni, a kopogás hatékonysága megkérdőjelezhető esetében.) hogy szedje össze Petit, és jöjjenek át. Meg is történt. Szóval lakásavató volt. Iszogattunk, ittam Strongbowt, nem is tudtam, hogy otthon is kapni, bár nem fogom venni, mert nem jó. A Woodpeeker cider viszont jó, és olcsó is, azt fogom iszogatni. Vettem még kétféle lagert, Carling Meg valami T, nagy piros T a jele, minden kocsmában az van.  A carling jobb, erős íző világossör, 1 fontért. Jóban leszek vele is.

Előnye, hogy munka után kezdünk inni, hogy 4 doboztól egész jókedvű vagyok, bár marha fáradt is. Ja, D szerzett nekem még egy adag kaját, így még eszegettem munka után, ami rámfér, merthogy aszalódok összefelé erősen. Szóval fogynivágyók, lehet jönni. Mindjárt mondom hogy is van ez. Szóval kaja, ivás, lementünk poolozni. Ez annyit tesz, hogy D ül a fotelban, ipadezik a szerelmével, mi meg Petivel játszunk (Peti nyer) és néha beszólunk valamit D-nek.

 

Na mivel egész hosszan ittunk végre, volt alkalmunk elmenni a recepció melletti férfi WC-be. Belépek, és meg kellett állnom pár másodpercre. Mintha egy Harry Potter díszletbe huppantam volna. Hatlamas belmagasság, fehér kerámia minden, hatalmas piszoárok, íves csapok, tükrök, fehér fa falú fülkék, nagyonangolosnevű wccséészék. És egy olyan mérleg, amit sezrintem lenyúlunk majd egy törölközőbe csavarva. Szóval felér a mellemig, hatlamas robosztus darab, a kijelzője, ami analóg, pedig ugye a tetjén van, kerek, gyönyörű, mint egy óra, a mutatója íves, karcsú. Elképszető, igazi antik darab. Na csak rálltam na most van 12 stones a súlyom vagy pounds, nem tudtam eldönteni. A váltószámokról meg ugye lövésem nincs, de egy biztos. Elsorvadok. Borzasztó, hogy mennyit fogytam.

Na de a megoldás, itt a hűtő. Veszek folpackot, vagy műanyag dobozokat inkább, és kaját kell raktározni, nincs mese. Meg kell találni valamit, amit fehetek, és nem rohad meg. Mert mondták a többiek, hogy itt aszeletelt kenyér sem tartós, 3-4 nap és hűtőben is elkezd penészedni. De többet kell kajálnom, mert ez így nem lesz jó. Meg lehet megkéne nézni azt a kondit, meg azegy sávos medencét ami van uszoda címszó alatt…

 

Szóval játszottunk, majd felfele jövet még betörtünk a takarítók raktárába, mert ugye mesterkulcsom lett az új szobámhoz (muhahahaaaa) és szereztünk nekem takaróhuzatot, ami nem volt rossz ötlet. Asszem f3kor ájultam el végre, remélem mostam fogat…

 

UPDATE:

Vicces, hogy hideg szobából olyanba költöztem, ahol most alsógatyában nyomom na közben, olyan meleg van nyitott ablaknál...

Ja, és az ablaktartó aluminium csövet is loptuk. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr204514516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MalloryKnox 2012.05.15. 16:44:58

Szóval Te is "lusta" lettél!
Eddig nem is írtad, hogy nem adnak eleget enni.
A konyháról kajához is juthattok a kitűnő törülközős módszerrel!Nem?:-)

Rossonero_HUN 2012.05.16. 00:03:10

Úton hazafelé utána olvastam a haggis-nak: NEM AKAROK FÉRFI LENNI!!!

Vadászi Sándor 2012.05.16. 20:23:46

Nem értek a modern skót építészeti technikákhoz, szóval mi a tököm az az ablaktartó alumínium cső???
És fogyjál csak, szép leszel, mint bátyád!
süti beállítások módosítása