HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

XIX-XX-XXI

2012.05.26. 03:46 Haggis

Szóval HÉTFŐ DU. KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK

 

Komolyan idegesít, hogy nem tudok mit írni. Pedig így van. Át kéne vinni a blogot twitterre lassan, mert 160 karakter is sok néha, úgy érzem…

 

Bár az is az igazsághoz tartozik, hogy mire leírhatnék valamit, elfelejtem.

 

Szóval címszavakban ami van, vagy lesz, esetleg volt.

 

-Peti szülinapja ( szombaton iszás itt, majd elmegyünk egy hajnal 4ig nyitvatartó pizzázóba. )

 

- D excsávój aki meg akar ölni, de Kim szerint nem, mert csak ugat, ő ilyen, de nem bánt senkit. Tudja, mert a csávója legjobb barátja, aki taxis, és utólag kiderült, hogy ő hozott fel a hotelba mikor megjöttem. Ja és az étteremmanager is jóban van az exxel és beszélt vele, és poénból ő is megerősítette, hogy D meg én. Igen. Ezt D-nek mesélte röhögve, akinek annyira nem jött be a poén. Nekem sem. De nem lesz ebből semmi. Konklúzió: TÚL kicsi ez a sziget. Az expasi desnyája is látott minket kettesben…

 

-A heti 4 bingo még mindig kiakaszt. De szerintem lassan immunis leszek, és nem már nem is fog eljutni az agyamig. Remélem.

 

-Tegnap elintéztem, hogy legyen font alapú számlám is otthon, így jövőhéten el tudom kezdeni átküldözgetni a pénzt, ha jó az árfolyam, na meg ha van ennyi, hogy megérje. A neten úgy silabizáltam ki, hogy 4,5 font egyszeri díj van 100-3000 fontig az utalásnak és még 50p technikai díj. Szóval nem gáz egyáltalán, de megéri sokat küldeni na. Azért még rákérdek a bankban is előtte.

 

-Tegnap napoztam is. Skóciában. És még basztattam a skótokat, hogy milyen vörösek, a fagyi visszanyalt, és alig győztem kenegetnie a vörös részeimet. Amik tényleg semmilyen logikát nem mutatva alkakultak kis a testemen. Mára elmúltak elég szépen. Megyünk megint. Ki kell használni a jóidőt állítólag.

 

- Szabadnapok. Jövőhéten sincs. Mint a régi szép időkben otthon. Ez a 22. napom, a hét végéig 24. plusz még 13ig nem elsz szabadnapom. Akkor azért 37 nap alatt 1 szabadnap. Kicsit vagyok kurvajó. Ugye most 42,5 órám van a héten, jövőhéten 44,5 és lehet, hogy 46,5 lesz, ha én takarítom a bárt pénteken. Szóval legalább pénzem lesz, de lehet a sok meló számlájára is írható a napközbeni zombilétem.

 

-És mivel ilyen kemény vagyok (És mivel be tudtam fizetni a hitelkártyatartozásom, és Milánéknak is tudok perkálni a jövőhéten (Fontárfolyamffüggő!) ) szóval veszek egy Kindle eebook olvasót. Mivel belegondoltam hogy végre van időm olvasni, viszont ha veszek könyveket (a könyvtár nem az én világom.) nem tudom hazavinni őket. Na viszont a Kindle az csak 230 gramm, és azt haza tudom. Na meg csak 100 font. A könyvek meg szinte ingyen vannak. 3-6 font…vicc. Na meg van ami tényleg ingyen van.

 

-A kocsmában tudtam letölteni, így meglett a Trónok harca 6-7-8, amiket már tényleg meg kéne néznem, de valahogy még nem sikerült. A hogyvoltok is már be vannak töltve. Ja és minnyá vége az Éden Hotelnak, ami miatt vérzik a szívem (vége is van már ma, nem?!) A hogyvoltok kurvajók voltak, mint mindig.

 

-Ha minden igaz Kim ma hoz nekem netet glasgowbol. Remlélem sikerrel jár, mert nincs kedvem bemenni, meg net nélkül létezni sem már nagyon…Nagyon kedves, azt is felajánlotta, hogy ha gondolom rendeljem hozzájuk a cuccokat netről, mert a hotelt sokszor nem találjál meg a szállítók. Pl a SIM kártáyim sem érkerztek meg. Nameg mindent a recepció vesz át, nem én. És azért a 100 fontos Kindlet, csakcsak én vegyem már ár. Ugye!

 

Csütörtök este a bingó után egy éneklő, humoristabűvész fazon volt. A Show előtt minket szórkaoztatott a bingó alatt a legidegesítóbb doglokkal. Mint kártyatrükkökk, zsepigombócok eltűntetése, és a telefonodat beleteszei egy leeresztés közbeni lufiba. Bár ott szerintem csak bele csavarta, mert az alját nem akarta megmutatni. És kiharapta, úgy vette ki, és szerintem két réteget harapott át.

Nagfyon élvezte, én mondjuk idegességgel vegyes érdeklődéssel viszonyultam hozzá, lévén nem bírom, ha nem értek valamit. A kártyatrükkök a legrosszabbak. Pfujbazeg. Méhjó, hogy csak ritkán jön…

 

-Tegnap kajánál megint összekülönböztem, de most nem a konyhaiakkal. A főtakinéni szólongat, mondom parancsolni tessék.

-Kittakarítottad a régi szobád mikor elköltöztél?

-Nem.

-Miért nem?

-kellett volna?

-Szerinted kinek kellett volna?

-Mondom lövésem nincs, nem mondott róla senki semmit.

-Neked, ma takarítsd ki.

-Misem természetesebb, te kedves bájos nőszemély (ezt remélem nem hittétek el, lehordta mindennek utána)

 

A stílusa olyan tipikus felszopott ribancé, arrogáns, pattogó, parancsolgató. És a tekintet hozzá a hab a tortán. Az egész színjáték időzítése volt nekem fura. 1-2 perc állunk ugyanis egymástól 1 méterre, de nem jutott eszébe. Ahogy a főfőfejes besétál, akkor fennhangon hirtelen elkezdi…fúrúspicsa, gondolom én rohadtmagyaranyámat, meg amúgyisújvagydögöljémegmegfingatlakkisgeci alapon lejátszotta a dolgot. Nem akartam kitakarítani, de az egyik taki mondta, hogy ne vegyem inkább fel a kesztyűt, mert ennek anyni ideje van, és hát ugye vérgeci is, hogy megszopat, mert azt ő szereti. Mit tesz egy kis képzelt hatalom egy felkapaszkodottszarsuvickolóval… (jójó, talán a szarsuvickoló erős, de ez csak rá vonatkozik, na.)

 

 

Most ezt jól megírtam így péntek reggel, remélem hogy ma este már itthonról tudom feltölteni. Mert ma nem megyek kocsmába, azért.

 

  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr704546887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérsámán 2012.05.26. 21:47:16

Ahhoz kepest hogy nincs mirol irnod, eleg hosszan nyomtad. A beszeloked mindig jo volt. Takneni nem problema. Majd utoleri a megerdemelt sorsa. Ne vedd fel a kesztyut. Aquila non captat muscat.
süti beállítások módosítása