HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

XVII-XVIII

2012.05.21. 18:09 Haggis

 SZOMBAT-VASÁRNAP-HÉTFŐ DÉLELŐTT

 

Na már megint nem írtam két napig. Vagy 3. De tényleg az a gond, hogy beállt az itteni életem egy elég megszokott szintre. Délben kelés, 1 kor kaja, addig kómázás. Kaja után város, 4körül hazaérés, kis döglés, készülés, munka, munka után duma a többiekkel, döglés, és 3 körül alvás.

 

Szóval a szombatomról lövésem nincs mit csináltam, asszemj nálam maradt D nete, így egész nap balfaszkodtam rajta, szóval azért nem történt semmi érdekes. Az este meg kurvajóvolt, így röviden. Tina Turner tribute volt, a nő meg zseniális aki nyomta. Ittak az emberek, de úgy, hogy 5 óra alatt egy pohár vízre volt időm. Imádtam. Rendesen kapkodtunk mindenfele, ilyen este kéne mindig. El is repült a francba. Ahogy nyugi lett 23:30 körül, mondjuk olyan hányingerem lett, hogy az csak na. Spagettiset büföögtem sokat, kb 1kor múlt el csak. Nem szem többé spagettit…

 

Vasárnap kisütött nap, és az előrejelzések szerint olyan remek idő lesz egész jövőhéten (ami uyge már ez a hét) hogy akár 18 fok is lehet!!! Elő  a rövidnadrágokkal! Amúgy ma is már pólóban voltam a váropsban, és vagyok most a kocsmában. De itt lent fázom. Kint meg sajnos nem látom a naptól a monitort.

Elmegyünk majd sétálgatni abban maradtunk, meg megnézzük azt a bringakölcsönzőt, emrt gyalog a szép helyek gyakorlatilag elérhetetlen távra vannak….

 

Uszodát is meglestük D-vel, rossz irányba vitt, így a pszichopata exe most meg akar ölni engem nagyba’. Fasza. Ha legalább egy baszás lett vóna, na de így?! (Nem félreérteni!, a mondatot természetesen Bálintnak ajánlom.)

 

Szóval nem láttunk semmit, mert el van kerítve, mert újítják, de le fogok járni, legalább 1-2 alkalommal hetente, mert ez nem állapot így.

 

Elbasztma 45 fontot orrcsepp-pia-borotva-arcblzsam-gyümölcs vonalon. De megért, na. Finom az alma. Vettünk egy sajttortát is, amit este meg kell ennünk, mert lejár. 2 font, és rohadt nagy. Kemény menet lesz.

 

Vasárnap hülyére untam magam műszak közben. Bár az eleje vicces volt, mert a gázok elfogytak, így nem jött a ör, mire felértem a sor bezzeg ott volt. Akkor a fejemen prögtem gyedül 30 percet mire mindenki eltűnt, és kb ennyi volt az estém. Az egész bárt kitakarítotam unalmamban. Az összes üveget, üveg alatt, mindent. Szép lett legalább.

 

Szóval ennyi volt, kómás vagyok napkjözben végig, este meg felébredek. Báros átok, gondolom én.

Netem péntkeen lesz, Kim jófej volt, és mondta, hogy nem kell bemennem glasgowba, mert ő jár be minden péntken, és hoz nekem szívesen. Szóval tök állat.

 

Ja, D meg dögrováson, mikor két hete baszogat minket Petivel, hogy milyen táposak vagyunk. Adtam neki c vitamint meg köptetőt. Még a végn megfertőz minket is, és akkor le nem vakarjuk magunkról, hogy hármasban nyomjuk…

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr214530125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thx1138 2012.05.22. 08:52:18

Képzeld, veled álmodtam ma valamelyik éjszakai szakaszban (a szaros diktálja az alvást): bent aludtál a gyerek ágyában(!), én meg mellette a szivacson, ahogy sokszor. Aztán bejött jó hangosan valamelyik nőd (annyira emlékszem, hogy barna haja volt), hogy akkor ő most jött hozzád. Én meg szépen kitessékeltem, hogy vegye már észre, hogy mi itten éppen aludnánk, kérem. Hát ez volt. Álmoskönyvet még nem néztem hozzá.

Vérsámán 2012.05.22. 16:05:50

En nem almodtam veled. De majd megnezem a nemalmoskonyvben, hogy ez mit jelenthet.
Gyumolcs- es vitamin fogyasztasod rol orommel olvastam, mikent a takaritotundersegedrol is. Nem kevesbe orvendetes kerekpar -es uszodakeresesi lelkesultseged sem. Jovanbaze.

MalloryKnox 2012.05.22. 17:38:08

És még én vagyok a perverz,thx1138!!!
Most már tényleg nem tudom, hova legyek, mi a rosszabb, az agresszív nyanyák, vagy a pszichopata expasi... Pár nappal korábbi blogodban még nem volt "ex" az a pasi!

Haggis 2012.05.22. 17:43:55

@MalloryKnox:
? Meva? Nem is hittem, hogy ilyen vitát vagy mi a francot indítok el egy írással. Nem is volt szó expasiról. Meg milyen perverzió? Mivan egyáltalán?

Vérsámán 2012.05.22. 21:49:18

En sem ertem. Meg assetom ki kicsoda.
süti beállítások módosítása