HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

VIII.

2012.05.13. 15:22 Haggis

 Elég eseménytelen nap volt megintcsak. Felkeltem, sok trónok harc, végre levágtam a körmömet, is. Ami fontos, az az, hogy elkértem Melindáék szobáját végre, és meg is kaptam. Vasárnap költözöm. Kisebb de jobban flszerelt, nyílik az ablak, és lehet bele netet venni. Fasza lesz. Mosni is próbáltam, de valakinek benne volt a cucca a gépben, és elsőre talán mégsem akartam kibaszni az asztalra valaki cuccát. De már tudom, hogy szabad. Ja, mosóporom petitől van, de lehet holnap veszek sajátot is. Öblítő sem ártana amúgymeg. Dominika vesz hűtőt, így lesz hol piát tárolnunk, ami nagyon nagyon fontos, ha ezt valaki magától nem tudná. Voltam kocsmában netezni, két külön kocsmában, ez tette ki a napomat kb. Vissazöttem este kajálni, jó kevés volt, nem is laktam jól. Dominika hozott sütit, az mondjuk királyásg volt. Holnap magyaros ivás van, persze én 12ig melózom, így kimaradok. Na sebaj, majd szervezünk sajátot úgyis. Oszt nem csak magyarokkal. Remélem.

Most Petivel meg Dvel elmentünk ittunk egy sört, merg pooloztunk. Kicsit mintha fáradtak oettünk volna, D meg még hozta az Apple cuccait is, amiket aggodalmas sóhajok kíséretében végigpötyögött. Basztattuk is érte, de mondta, hogy nem érthetjük. Hát ha nem mondja el nem is fogjuk...

 

Szóval ma ennyi voltam. Holnap szereznem kell filmeket Dtől, mert végeztem mindennel….

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr434506009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérsámán 2012.05.13. 21:36:28

Gratulalok az uj szobahoz!

thx1138 2012.05.16. 20:42:33

Gratulálok a körömvágáshoz!

thx1138 2012.05.16. 20:44:08

Ja, és hol a skót szó???
süti beállítások módosítása