HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

XII.

2012.05.16. 16:29 Haggis

 KEDD


A déleelőttöm szokásosan 11kor kezdődik, most azzal telt, hogy rendes 11. blogbejegyzést írtam nektek, és mostam is. Fehéret.  Szárítógépeztem is, nagyon profi vagyok. Gyors szendvicszabálás után elmentem a Sturanba (a közeli bár) netezni, de persze az megint zárva volt. Szóval irány a grapes, 15 perc séta, erőltetett menetben. Sütött  nap (mondhatni) így kiskabátban meg pulóverben vgátam neki, de ez csak a Struanig volt tervezve. Szóvla a grapesig megfagytam, és a szél majdnem ledöntött a lábamról. A tengernek meg nagyon bizar illata van. Inkább szaga. Sok az üres kagylóhéj mindefelé, rettentően szemetes, algás, sziklás a partunk, nem valami szép. És nem érzem, hogy tenger lenne, mert ugye van túlpart, közelebb mint a balatonnál. Kissé kiábrándító. Mind1, neteztem, kb 4re értem vissza, Peti közben majdnem meghalt, fél óráig nem bírták elállítani a vérző orrát. Lementünk poolozni, persze megint nyert. Most nem ittas voltam, hanem hulla fáradt. Nem tudom mi az anyámat művelek majd, ha elmennek D-vel innen…remélem jön valaki új, akivel lehet barátkozósat játszani, mert nem lesz ez állapot. Bár addigra lesz netem, tudja a fene.

D nem hozott ipadot, ami üdítő újdonság volt számunkra, viszont ilyenkor meglepően sokat beszél. Ő ült a pool asztlaon, mi pedig a kis székekben, és hallgattuk mint valami bölcs mesemondót. Főleg a munkárül volt szó, lehet felszolgálónak kellett volna jönni. A jatt az ott erős nagyon. Plusz 1-2 munkanap gyakorlatilag hetente. Nem mind1 basszus…de ott most elegen vannak.

 

Mire onnan felértem, már pont semmire nincs időm. Kivi vagyok milyen nap lesz ez, kevés vendég van, de a keddek állítólag mindig erősek a bárban. Hát nem tudom 153 emberrel ez milyen lesz….na majd megírom milyen volt.

 

Na jó kis műszak volt. Rájöttem miért szeretek Kimmel melózni. Mer kurvára szétszort, és igen lusta is. Márhogy egyes dolgokra. Na meg álandóan a telefonjá pötyög. Vitatkozik a csávójával. Megkérdeztem. És igen. Minden nap, minden este, de azt mondja nap közben is. Szóval ilyen kiegyensúlyozott kapcsolat ez. Lévén megállás nélkül veszekednek. Szóval amíg ő kiszolgál valakit, majd mindent otthagy, hogy pötöyghessen, én legalább tudok mit csinálni. Rendet utána. De komolyan élvezem, mert jó sürögni forogni. A poharakat meg szerencsére gyűjti szívesen az asztalokról, amit meg én utálok. Szóval fasza volt.

A kajám körül volt balhé. Ugye mi olyan kitűntetett helyzetban vagyunk, hogy a vendégek kiszolgálsáa alatt kajálunk. Ez csak azért etekinthető a szopóágnak, mert ugyan mi azt eszünk amit akarunk, mert még mindenből van, de mint a véresrongyra vagy mire, úgy néznek a szakácsok ránk, hogy fsaszér ttartjuk itt fel a servie sorát. Mert az van megmondva, baszod, azé…Na szóvla elköüvettem egy hibát (ezt most éjjel tudtam meg Dtől.) Poharat vittem be a konyhába. Na pedig ez TILOS! Ezt persze a séf és egy szakács egyszerre akarta elég hangosan elmagyarázni, aminek ugye egy következménye volt,hogy nme értettem mit kalimpálnak meg hangoskodnak. D ott volt, oszt súgta, hogy azt onnan tegyem arrébb izibe. Jóvanna…szóval ezek után kértem a kajámat, ami vagy azért mert spórolás van, vagy mert baszódjak meg a poharaimmal együtt, igen kis adagra sikerült. É mondom esetleg ha legalább a krumpliből kaphatnák 3 kis szemnél többet, akkor baszom hálás lennék. Szopést nem kínáltam fel, nem is kaptam krumplit. Nem értettemmit mondtak, de azt is ketten egyszerre, és mintha finoman már tűrték volna fel az ingujjukat, hogy most ők akkor bárost esznek vacsira kint a havon. Mondtam, hogy felejtsük el, és egy laza kurvaanyátokat elmorogtam az orrom alatt. Tudtam, hogy D szerez kaját műszak után, így nem kellett annyira aggódnom.

Szóval a szakács-báros viszony sem olyan felhőtlen, nem csak a szakács-pincér.

 

Na a műszak alatt karaoke est volt. Nem hittem volna, hogy lesz jelentkező, de volt! Egy öreg faszi ráadésul baszott jó volt. Olyan operásan elénekelt valami nagyon romantikusat az asszonynak, aki végigszipogta az egészet. Jópofák voltak. Amúgy Gerry (Aki eddig Dannyi volt, de felvilágolatak, hogy nem az, amőgy Garry? Vagy Gary Vagy Geri? Hogy  picsába írjuk?) szóval ő énekelt leginkább, meg van a Down kóros szerintem (de komolyan) Aki visítva üvölti végig már második napja a számokat. Nagyon boldog. Rendelni tök simán tud, de az ábrázatán látszik, hogy vlaszeg tényleg beteg. Szóval meglepő, mert a pultnál amúgy a viselkedése normális, de a zenétől beindul nagyba. Na vele a végén Geri elénekeltette az I didi t my wayt. Hét leüvöltötte geri parókáját is. Jó, hogy a poharaim nem pattantak el. A csajok mindig lelépnek 10 körül, sé egyedül vagy 11:30ig. Élvezem, hogy geyedül zárok, nézek ki a pultból, poharat törlögetek, igazén jól állhat a dolog.

 

Ja, és Gerinek megmutattam a lábam, mert hallottam, hogy délután Pink Floydot énekeltek a Ballroomban. Dumáltunk,mondt,a hogxy a másik énekes egy PF tribute band-be jelentkezik, és promovideót készítenek. Na azóta, mindig mikor még csak gyűlnek a vendégek az esti showra Geri betesz nekem Pink Floydot. Kurvajó.

 

Ja, Petinek ömlött a vér az orrából fél órát, pedig én vagyok orrcseppfüggő. D meg imád minket táposnak hívni, cska mert szedünk cvitamint, meg ezek a kis afférok. Milyen előítéletes…

 

Ja, és most iratták alá velem a szerződést. NA képzeljtek, hogy csak Január 02ig szól. Persze kölcsönös megegyezéssel hosszabbítható. De akkor is kicsit megnyugtató. Ugyanazt a lapot (azaz a kérdések ugyanazok voltak mint az euworkos papíron.) kitöltették velem, mert, hogy maradhatok, azt mondták Nem értem akkor ezt otthon mi az anyám kínjának kellett kitöltenem?! Mind1, nagyon jó kis cég ez az euwork…naaagyon. De az  400 font azért hiányozni fog amivel hagytam magam lehúzni. És mint kiderült, egy ismerős ajánlása pont elég egy shearings szállóba. Szóval aki jönne, 200 fontért beajánlom szívesen. ;) )

És itt szögezném le ismételten:

 

AZ EUWORK REMEK CÉG! CSAK JÓT TUDOK RÓLA MONDANI!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr364519754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thx1138 2012.05.16. 21:14:01

Őrület: mosol, takarítasz, mások után rendet csinálsz!?!?! Ha egyszer majd azt írod, hogy már vasalsz is, eszem veled haggist, akármi is lesz ennek a kalandtúrának a vége!
süti beállítások módosítása