HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

V.

2012.05.09. 15:07 Haggis

 Na ma korán keltem, már 9:30kor fent is voltam. Trónok harca, meg minden. 11 után nem sokkal Peti kopogtat, megyünk bankolni. Gyorsan lerendeztük, tehát már van angol bankszámlám is, mégpedig a Lloyds banknál, aminél talán angolosabb nevű pénzintézmény nem is létezhet. Valahova sietett a nő aki intázte a dolgainkat, ezárt még mehetek vissza az internet bankingot beállíttatni. Elmentünk utána inget meg cipőt venni. Na ebből lett egy ing, ami mint kiderült, kurvára nagy rám…de a nyakamhoz ez kell. Hát bazdmeg, akkor valami nem kóser…mind1, dolgozni jó lesz. Gondolom. Visszaértünk, pont kaja, 13:45kor megyünk lefele netezni a kocsmába, utána pedig 3kor a többiekkel fagyizni, vagy fókát nézni, én már nem is tudom. Mint kiderült tényleg vannak főkáka  szigetnél! Na de mi csak képről láttuk, mivel Petivel elnetezgettünk, végül könyvtárban, de neteztünk. Szóval gondoltuk megkeressük a többieket a fagyizóban. Nem voltak ott, így húztunk haza, hátha ott, de nem. Peti javaslatára biliárdozni indultunk, ami inkbáb pool, tehéát kisebb. Asszem az pool. Dominika is csatlakozott, aki igazi veteránnak tűnik, és esze ágában nincs hazamenni, lassan 3 év után sem. Biliárdozni nem tudok, de legalább közvetlen, akárcsak a Peti. Végülis csak közvetlen emberekkel lehet hugycsőtágító készletejkről beszélgetni anélkül, hogy otthagynának a picsába…a bal szemem homályos. Faszom. Remélem csak a fáradtság.

 

Szóval biliárd után megnéztem a szobájukat, mert érdekelt. Hát Dominika nem viccel. Mikro, saját vett TV, 10, azaz 10 parfüm (megszámoltam) sony minihifi, apple cuccok mindenfelé, tiszta kis otthon. Nem ilyen baszom állat szoba mint az enyém, amiben bármit csinálhatok, nem lesz lakájos. Nem mintha egy botot is keresztbe tettem volna ezért. Bár rumli az van. Ammeg otthonos.

Ja. És Gabi valamint Melinda péntek-illetve szombat költöznek kii a szobájukbóla, mire rácsapok. Tehát remélem jövőhéten már saját kényelmetlen ágyamból untathatom a nagyérdeműt.

Olyan dolgokat tudok meg Dominikától, amik fel is dobnak, merg le is törnek. Szóval pl egy csomag hazaküldése 70 font…de egy ipad3 meg csak 500. Szóval ha egy olyannal állítok haza, ne legyen itt meglepődés!

 

Majdnem elfelejtettem! Tudjátok mit kóstoltam ma?! HAGGIST!!!! Skót nap volt a szállóban, nem is borotválkoztam ezért (mehehe) és haggis. Hát ahogy Kim fogalmaz. Lovely. Hát ő skót. Még hozzátette, hogy egész évben csak haggist enne, ha lehet. Sdzóval itt férfi olvasóimnak mondanám, hogy ha egy törékeny, max 50 kilós kiscsaj meg bírja enni öklendezés nélkül, mi sem maradhatunk szégyenben! (Amúgy kurvaszar, de kit érdekel?!) Ahogy egyik kedves biztiőr mondotta a corában. Egy jő nőt bárki meg tud baszni, A rondához kell igazi férfi. Na ez igazi a haggisra is.

 

Mindkét skót csaj folyamatosan a gyomrára panaszkodik, Mel még azt is mondta, hogy nem ehet ő akármit (Bezzeg haggis az neki is okés volt, érti a fene…) szóval én már nem is csodálkozom, hogy fáj nekik. Enni ugyanis állva, egy falat kaja, megrágod nagyba (ezt bálintnak ajánlom) majd kiszolgálsz egyet, egy falat, elrohansz egy távlcáal az ebéldőbe, és akkor 45 perc alatt meg is etted amid volt. Hát faszom. Lovak esznek állva vagy mik.

Nade mikor ennek a fasza kis időszaknak végelett, végre mentünk fel nyitni a bárt. Ott ugye skótduda meg táncosok, teltház. 10 percben egyik sörcsap besazrik, Kim lemegy kicserélni. Közben még egy kifogy. Citrom elfogy, jég elfogy. Poharak elfogynak, pénztárgép ppapír elfogy. Igazán remek kis műszak volt. Poharat szedni nem volt időnk, még piákat helyére rakni sem. Meg is izzadtam erősen a végére. De az 5 óra úg elröppent, mint a fene. Sokszor éreztem hülyének ,meg bénának magam, tett róla egykét skót vén picsa (itt kérnék elnézést azoktól a vén picsáktól, akik ezt olvassák, bár tudom ilyen úgysincs, vagyha volt is, már nem lesz többé.) Szóval amúgy Kimmel jó lenne, mert kellően szétszort, és mellette jobban érzem magam. Míg Mel egy katonai robot prototípus lehet. A hanglejtése is egy kiképzőtiszté, és így kurjantani, vagy morrantani, nem is tudom azt, hogy Ben….na ez már művészet. Hívjuk mostantól Karádinak?! (Ki érti?! Bálint, Te nem játszol!)

Szóval élveztem, és érdeklődve várom a vasánapot, amikor egyedül leszek.

Ja, holnap vizsgázok vagy mi, van egy értékelőlap, amitől már most borsódzik a hátam. Mi van, ha nem olyan lazán kezelik mint mi kezeltük annó ezeket?! Ha ez bárkit is érdekleni fog. Milyen kurva ciki lenne, hazaküldenek hirtelen…na de ebbe bele sem megyek.

Asszem mindent leírtam. Holnapra (ami ma lesz, mikor olvassátok) asszem megintcsak terveztünk valamit, így nem tudom mikor lesz ebből netezés, de igyekszem, elhihetitek.

 

A mai skót szavunkat, meló után  tudtam meg. A folyosón elkapott egy törzsvendég, olyan állapotban, ahogy a törvsvendégek lenni szoktak. És miután megbeszéltük, hogy hungary, budapest, puskás, és 5 napja, rátértüönk, hogy miért nem tudtam mi az a Pimps. Há mondom, az nem számít, már meg is csinálom neki bármikor fél perc alatt. Mondja jó, akkor legyen a Black in the town. Mondom baszod, hát most én is mondom neked, hogy vica házmester, és menten összehugyozod a bokádat. De mégiscsak az ő országa, ő fasz kérdései alapon mosolyogva mondtam neki, hogy megfogott, szóval okítson csak ki 23:45kor nyugodtan, szabályellenes lenne lerúgnom a lépcsőn, üvöltve, hogy THIS IS SKÓTSAAAAAAAA!!!!

Na szóval a Black int he town az fél pint guiness és fél pint bitter. Ami sör, csak épp az a krémes fajta. Szóval itten nálunk olyan gyakori mint a Japán óriásszalamandra.

 

De valaki kipróbálhatná, mert nekem nincs rá keretem még, de érdekelne…

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr684498447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadászi Sándor 2012.05.09. 15:32:56

Én pépesítve etetem majd a haggis-t a gyerekkel!
Egyébként a történet netes szálának kibontása egyre izgibb - jobb, mintha nőkről írnál! Na most akkor ki hágja meg Skóciát?!Már lassan egy hete ott vagy... Ezért kapartuk össze a korpát a repjegyre?

Haggis 2012.05.09. 15:50:57

@Vadászi Sándor: Lehet elbeszéltünk egymás mellett. Skóciát meghágni nem skót nőkön keresztül tervezem. Fogalmazhatnék úgyis, hogy zsebretenni, leuralni, Bálint kedvéért. Nem lesz itten baszás...
(Épp mentegetem le word-be az édenhotel hogyvoltokat...)

B Úr 2012.05.09. 16:31:25

sf.blog.hu/2012/05/08/a_tronok_harca_sorei?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_05_08&utm_campaign=index

Felvehetnétek ezeket is a repertoárba, biztos lenne nagy keletje Északon.

Uralással meg csak okosan ;)
süti beállítások módosítása