HTML

I eat Haggis

Haggis: Birkabendőbe töltött belsőségek (szív, máj, tüdő darálva.) Mindez egy jó adag marhafaggyúval és a konzervbezártsággal megspékelve.

Friss topikok

  • Rossonero_HUN: Najóvafejreálltunkszobrostul! (2012.07.18. 21:40) Humidity
  • MalloryKnox: Ja, a skót törvényalkotós rész (is)rendkívül élvezetes, annyira jól írsz, többet akarok!!!! (2012.07.04. 15:29) Uszás
  • Vérsámán: Mindegy ki vagja a hajadat. Eleg januarra normalisan kinezned, amikor haza josz. (2012.06.27. 23:33) Megintsemmi
  • brizlinka: Ne nézd!!! Csak írj amikor tudsz:) (2012.06.20. 15:01) Gulyás?
  • MarcyRunkle: A legőszintébb részvétem. :D (2012.06.19. 12:43) Házifeladat!

Címkék

II.

2012.05.07. 12:57 Haggis

 Na akkor az első teljes nap története álljon itt.

 

Hihetetlen módon, azt kell mondjam: kialudtam magam. 22től 10 ig. Szerintem elég szép. Délig ágyban, soksok Californication részt végignézve. Kajálni alig maradt idő, mert mikor 1kor lementem végre a hotelmanager elkapott, mert még nem találkoztunk, és kérdezgetett,beszélgettünk. Nekem is úgy tűnt, de ő is kiemelte, és egy thumbs up-al jutalmazta az angol tudásom, mondván a skótokat leszámítva talán én beszélek a legjobban. Mondom az szép, de cserébe alig értelek titeket. Tetszett ez is neki. Lassan kezdem elhinni, hogy angolul is tudok szórakoztató lenni. (Igen, magyarul is tudok!!!)

Amúgy félelmetes érzés lehet, ha egy szigeten ragadsz. Mindenhol víz körülötted, de mégis szomjan fogsz halni, mivel csak egy két csepp iható édesvized maradt. Na én azért érzem ezt, mert alig hoztam filmet magammal, mert el voltam foglalva mással. Khm. És hát fogy erősen a készletem, és ha tényleg csak feltöltőkártyás netet tudok szerezni, nem lesz itten letöltögetés. Bár ha találok egy jó TÉKÁT akkor tuti kikölcsönzök majd néhány lemezt. Remélem nem skót szinkron lesz rajtuk, mert akkor baszhatom. És nem is értem mi a francért néztem eddig magyarul a californicationt…

 

Visszatérve Debbie-ea, aki a manager, mondta, hogy az első fizum két hét múlva lesz, de egy héttel és négy nappal elcsúsztatva. Szóval két hét múlva egy heti pénz jön majd, de utána áttérünk csak egy heti csúszásra. Asszem. Vannak azért még fekete foltok a szövegértésemben. Szóval jófej volt, olyan kicsit tyúkanyósan, de közben nekem kopog a szemem, és 30 percem volt az első műszakig. Végül 15 perccel a műszak előtt szóltam neki, hogy nagyon kedves, és nem akarok illetlennek tűnni, de kiborulok a pultból, ha nem mehetek. Persze mehettem, 6 kis francos szendót bevágtam öltözés közben, az utolsó falat alatt már számban a fogkefém, és az övemet már az ajtózárás közben csatoltam be. Hiányzik a listerinem…

 

Na első műszak. Melissa nagyon vicces kis skót csaj. Iszonyat gyorsan beszél, éshát nagyon skót, értsétek ahogy akarjátok. Pörög, rohan, de mindent elmondom. Felét nem értem, ezért kicsit tördezett a beszélgetésünk, de végül minden összeáll. Hárman voltunk a pultban, egy listván sráccal. 3 éve van a hotelban, itt a csaja is, az egyik másik pultoslány. Marha kedves ő is, szerintem megleszünk, ivott már pálinkát, én meg vodkát. Kell ennél több? Plusz amit én nem értek meg Melissától, azt ő elmagyarázza. Sajnos a neve kiesett nekem, majd pótolom a hiányosságom. Vicces, mert több szláv van, akiket ugye úgy hívnak, hogy mondjuk: Svarnekcs, meg Pfodjor. Én meg jövök a Bencével, oszt még ők nem értik…ezért lettem Ben. Jobb a békesség.

 

Na szóval. Jazz fesztivál van, ami annyit tesz, hogy mindkét teremben van egy egy zenekar, akik nem túl jó számokat játszanak, nem túl jól. Nagy fesztivál, de kis sziget, kis zene. Gondolom én. Szóval sokan vannak, őrültek háza, ahogy Mel (Ez lesz Melissa mostantól, mert hosszú a neve) mondta. Mondta, hogy csak figyeljek, és tanuljak ma meg holnap, hétfőtől majd dolgozhatok is rendesen. Persze nem bírtam magammal, és suttyomban kiszolgáltam pár emberkét, de a kassza még rejtélyes hely nekem. A mai kövi műszakban lesz egy magyar jány is velem, így majd ő elmagyaráz mindent rendesen. De erről is majd később. Szóval jó lesz ez. Dumálgattam a litván sráccal, örömömre nagyon kommunikatív, és mivel egyedül van itt litvánként, így kicsit nem érti a magyarokat, akik állítólag a cégesbulikon csak egymással dumálnak. Mondtam neki, hogy ne aggódjon, én majd vele csapatom, otthon van még vagy 9 millió magyar akikkel annyit beszélek majd amennyit akarok. Szóval megdumáltuk, hogy hülyék vagyunk itt is. Eddig csak 1 magyarral találkoztam, pár szót változzunk, de mentem mert álmos voltam, meg ő sem akart annyira csacsogni szerintem. Veszélyes a szitu itt kint, mert mindenki kedves, de honnan szopkodjam ki, hogy tényleg miattam, vagy csak megszokásból?? Na majd rájövök, ha megismerem őket. Volt már erre is precedens. Litvánom mondta, hogy kb 9, azaz 9 magyar van itt. A legtöbben mi vagyunk. Hát reméljük, hogy azért legalább egy normális van köztük, mert mondjuk a városban lógni nem ártana még az elején valaki, aki mindent pontosan el tud magyadázni, gond nélkül. Meg mondjuk az NI szám, és a bankszámlanyitás sem egy olyan dolog amit annyira szívesen intézek tisztán angolul meg skótul, persze. De megoldom, bárhogy is lesz.

 

Na kb, ennyi. Bezártuk a bárt, 18:30kor kezdődik a kövi kör, 22ig. Majd leírom azt is.

 

A két meló közti szünetben elmentem a kis lengyel csajjal boltba. Kipróbáltam 3 féle angol csokit. Hát lehet következőre inkább kit kat-et veszek…vagy semmit. Merthogy nem olcsó.

Kedves még mindig, meg csacsog, de tényleg nem érti mit akarok. Mindegy, vettem szappant, kézkrémet meg tusfürdőt. Az utóbbi féláron volt, szóval a corás ösztön nem engedte, hogy otthagyjam.

 

Szóval a műszak 18:30tól. 5en vagyunk a bárban, nehéz bármit is csinálni, de a magyar lány, aki Melinda, nagyon kedves és segítőkész, elmagyaráz újra mindent, és két cigiszünetben beszélgetni is volt időnk. Egy marhajófej, nagyon vidám lengyel sráccal jár, aki már 6 éve van angliában, amúgy a konyhán, de most, mivel Jazz festival van, idetették, Hiányozni fog, ha elmegy a bárból. Na szóval Melinda felajánlotta, hogy segít mindenben, adott egy füzetet is, amit ő írt, mikor idekerült, amiben fontos kifejezések meg minden van. Kár, hogy lent hagytam, majd reggel felcsempészem, hacsak nem veszi észre addig. Csak nem lesz kínos…

Két skót láy van még, kedvesek, de mivel Melinda is már érti a kiejtésüket, így nem igazán figylnek magukra. Ha velem beszélnek azért igyekeznek, de nem egyszerű. Tényéleg mindenki marha kedves, s már lassan rosszul leszek, ha leírom megint ezt is, de segítőkész. Tényleg kezdem azt hinni, hogy én vagyok túl negatív, hogy kicsit még kételkedem a kedvességük őszinteségében. Mert mia  faszért tennék amúgy? Na de mind1, jó lesz ez. Elfelejtem a hülye hozzáállásom, és nem kételkedek. Max pofáraesek egyszer.

Végre jó zene is volt. Egy kb 65 éves faszi egyedül csinált kurvajókis zenét. Harmonika, dob, ének, meg minden. Igazi performance. Jókat röhögtünk. Ember alig volt a bárnál, de már szolgáltam ki egyedül, bér Swalek erősen figyel, de jobb is ez így.

Csak este fogok melóznim, azaz mindig két műszakban. Ált. 2től az első, és 22ig a második. De fog ez változni tuti, mivel a fenti bár 2-3ig is nyitva van akár. Az első szabadnapom pénteken lesz, és úy látom az az egy lesz. Még szerencse, hogy a cora hozzászokotatott ehhez is…

Pénteken, így ez azt jelenti,hogy akkor tudok majd bemenni glasgowba. Be kell mennem, mivel netet csak ott tudok szerezni, illetve kéne egy független teló is, mert mint kiderült, a kártya amit adtak az EU worknél, az olyan baszott olcsó, hogy 10huf/percért  lehet hívni Magyarországot. Azé az kicsit jó?! A netet meg sajnos rosszul mondta a lengyel csaj, Melinda szólt, hogy ahhoz Glasgowba kell menni. Hát ez megintcsak akkor 20 fontos út lesz….lehet meg kéne várnom az első fizut. Ha a holnapi netezős hely bejön, akkor inkább kihúzom addig.

 

Kaptam 2 buget szendót a meló végén, így holnap nem kell felkelnem reggelizni, ami királyság. Szóval most zuhany, trónok harca, mert a californicationnek vége lett…

 

Oh, majd elfelejtettem, a mai skót szavunk: feg. Én, aki börtönsorozatokból tanultam angolul, gondoltam végre buzizunk egy egészségeset. De a faszt! Cigi. Szóval nem leütni senkit, ha megkérdi tőletek skóciűban, hogy akarsz-e egy feg-et! Én sem fogok. Újra…

 

Ui.: Ti, kik szakdogával nyavajogtatok az elmúlt hetekben. Kurvára nem bonyolult sokat ínri, itt az élő példa. Napi 7000 karakter. Meg akartok érinteni?!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haggis.blog.hu/api/trackback/id/tr944493861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása